Arhmen nu bliver jeg helt i tvivl.
Jeg Var på toilettet for en times tid siden og havde våde trusser... Ikke gennemvædet, men det var fugtige/våde, og det var gået igennem på den anden side (Hvis I forstår?!)
Tænker hmmm Vandligt udflåd eller måske sved. Men tænker alligevel at sved måske lige er overdrevet nok. Godt nok er det lunt idag, men vi er stadig i februar 
Jeg tørrer mig og der er en del meget slimet udflåd med på papiret. Det har der været de sidste mange dage. Det har været tykt og hvidligt. Kan udflåd godt have forskellige konsistenser samtidigt?
Nu er det så at jeg bliver i tvivl. Har hørt mange sige at nutidens bind er for sugende til at man må bruge dem som en test. Jeg har så valgt at tage papir i trussen og vil nu vente en times tid og så tjekke efter.
Skal jeg sidde stille den time eller gå rundt? Skal toiletpapiret være helt vådt, eller skal der bare være lidt på?
Jeg ved jeg bare kan ringe til FG, men tænkte at jeg lige ville tjekke selv den der time inden jeg ringer...
Og hvis nu papiret er tørt, har det så med garanti IKKE været fostervand, eller kan fostervand gå lidt og så "holde pause" og så gå lidt igen??
Sorry, men sidste gang var jeg SLET ikke i tvivl da det gik i en stor skylle.
Anmeld