Anonym skriver:
Ja...
jeg har konstant udflåd.. som render er hele tiden våd i mine bukser, er rød og det svier da jeg ikke kan holde mig tør.. vågner om natten og er driv våd.. det er ikke til at holde ud? .. skal lige siges jeg rammer 34+0 på torsdag.. men det har aldrig været så slemt.. pluds.. bare i dag har jeg lavet tyndt ( undskyld detaljerne.). 5 gange og lige en gang hård i morges.. og dagens er ikke engang omme.. min hud er snart tørret væk.. har så ondt
(
andre som har det sådan? eller hvad søren skal jeg snart stille op... hvad gør jeg med al den (puha) fibre hjælper ikke.. og hvad gør man med udflået .... bind kan jeg ikke have på.. det klør også ... 
er lidt på herrens mark! 
åhh sikke et redelighed

lyder bestemt ikke rart,
tænker det ville være godt at gå med bind så det ligesom trækker fugten væk, men igen er det heller ikke sundt for alle underliv at gå med bind konstant.
Du siger det klør når du bind på, er det fordi du er hudløs eller bare generalt?? for ellers ville jeg prøve med nogle andre bind.
Ellers kan du gøre det at du tager et billigt lærreds lagen, klipper i små stykker og ligger dem i trusserne.
at du har diarre kan godt have med noget omgangssyge og gøre, vi har været hårdt ramt her i weekenden, føj

et sidste råd kunne være at du kontaktede din læge, måske du kan få noget salve eller ligende til at smøre på den røde ømme hud.
Anmeld