jeg bliver da bims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Af at sengetøjet ikke passer til babydyne og det er først nu der er blevet problemer med det. Men spørgsmålet er om det er dynen der er krympet eller sengetøjet der er blevet for stort og om vi i stedet skal købe juinordyne og sengetøj til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Mumto3

MiichellaMalou skriver:

Af at sengetøjet ikke passer til babydyne og det er først nu der er blevet problemer med det. Men spørgsmålet er om det er dynen der er krympet eller sengetøjet der er blevet for stort og om vi i stedet skal købe juinordyne og sengetøj til det

Hvor er det købt? Ikea har deres helt egne mål der ikke passer til noget andet :-(

Anmeld

17. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Mumto3 skriver:

Hvor er det købt? Ikea har deres helt egne mål der ikke passer til noget andet :-(

Dynen er købt i bilka og sengetøjet er købt i jysk. Men der har intet været før nu

Anmeld

17. februar 2014

Nea85

MiichellaMalou skriver:

Det lyder da meget mærkeligt, at den skulle være krympet i vask. Jeg har vasket Claras baby- og juniordyner mange gange, og der har aldrig været problemer..

Oplever du det med et enkelt sæt sengetøj, eller er det med alle sæt?

Anmeld

17. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Nea85 skriver:

Det lyder da meget mærkeligt, at den skulle være krympet i vask. Jeg har vasket Claras baby- og juniordyner mange gange, og der har aldrig været problemer..

Oplever du det med et enkelt sæt sengetøj, eller er det med alle sæt?

Det er vist dem alle sammen. har kun vasket hans dyne engang lige inden han blev født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.