1 dagpleje dag - uheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2009

grinbidderen

Ja igår startet valdemar jo i dagpleje men der var inden af de andre der dukket op så valdemar og jeg snakkede bare med padagogen uden for og valdemar leget. men så var vi hjemme hos nogen venner af familien og få ham klippet og sener faldt han og slog baghovede ned i fliserne men der skete heldigvis ikke noget, og da vi kom hjem fik han mad og blev lagt til at sove og lige PLUDSELIGE lød der bare et KÆMPE brag inden fra hans værelse og der var bare stille indtil han begynte at skrige så løb både lasse og jeg ind på værelset og lille valdemar var røget ud af sin trammeseng hvordan det er lykkes ham ved jeg ikke men han har så fået en kæmpe bule i venstre side af hovede og han har stadigvæk ondt idag for han var jo nede hos dagplejen idag osse hvor jeg var væk 1 time og når han græd lidt tog han sig til bulen så tror det gør smadder ondt, men dagen idag sammen med de 2 andre drenge er gået fint udover han lige har grædt en lille smule.. tak for du læste med.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Klumpe-dumpe

grinbidderen skriver:

Ja igår startet valdemar jo i dagpleje men der var inden af de andre der dukket op så valdemar og jeg snakkede bare med padagogen uden for og valdemar leget. men så var vi hjemme hos nogen venner af familien og få ham klippet og sener faldt han og slog baghovede ned i fliserne men der skete heldigvis ikke noget, og da vi kom hjem fik han mad og blev lagt til at sove og lige PLUDSELIGE lød der bare et KÆMPE brag inden fra hans værelse og der var bare stille indtil han begynte at skrige så løb både lasse og jeg ind på værelset og lille valdemar var røget ud af sin trammeseng hvordan det er lykkes ham ved jeg ikke men han har så fået en kæmpe bule i venstre side af hovede og han har stadigvæk ondt idag for han var jo nede hos dagplejen idag osse hvor jeg var væk 1 time og når han græd lidt tog han sig til bulen så tror det gør smadder ondt, men dagen idag sammen med de 2 andre drenge er gået fint udover han lige har grædt en lille smule.. tak for du læste med.. :-)

Ej for pokker da, lille pus Kan sørme godt forstå han har en smule ondt i knolden.

Det var da forfærdenligt han faldt ud af sengen. Puhada hvor må I haå været blevet forskrækket

God bedring med knolden Valdermar

Anmeld

4. august 2009

Sweet1978

Nå lidt lettet troede lige på overskriften at uheldet var sket i dagplejen og at det var sådan lidt en klage, skal jeg reagere på det skifte dp emne. Der er jo nogen dp-mødre der bare ikke er opmærksomme har styr på tingene så er glad for det ikke var sådan. Håber han vænner sig til at være der.

Men dermed ikke sagt det ikke er forfærdeligt, man får da virkelig et chok, og jeg ved i al fald jeg selv tænker åh nej har han/hun nu brækket arme og ben, det kan jo gå rigtigt galt. Følelsesmæssigt hårdt at man må gætte fornemme sig til hvor slemt det er mens de stadig er for små til at fortælle det, og i dit tilfælde får du jo så bekræftet ud fra hans kropssprog at den er gal, men håber bulen går hurtigt væk og at han i al fald har lært ikke at gøre det nummer igen.

Anmeld

5. august 2009

grinbidderen

ja der er ikke noget over i dp vi kan klage over endnu.. men han havde ondt ved bulen hele dagen  igår og har osse taget sig til bulen idag så det gør nok stadigvæk lidt indt den var jo vild stor, men han er kommet sig over det, og hans seng er blvet sat helt ned så nu bure han da ikke kunne falde ud af den igen. men det var et KÆMPE chok at han var røget ud af sengen, vi begge løb jo ind til ham han var faldet ned med hovedet ned i et stykke træ legetø'j så det må da have gjort vild ondt..

Anmeld

5. august 2009

Vinker

Nååårh lille pus da - hvor uheldig ka man lige være  Godt der ikke skete noget alvorligt med ham for buler er svært at undgå i den alder...

Dejligt at høre at det virker til at være en god dp'er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.