Ville så gerne beholde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.353 visninger
35 svar
57 synes godt om
17. februar 2014

Anonym trådstarter

Alt i min krop taler for at beholde den her lille spire jeg går rundt med nu .
Men min kæreste vil absolut ikke jg har tid til abort på torsdag . Og jeg vil bare ikke .
Han ser kun alt det negative ved at få baby . Han orker det ikke siger han .
Vi har to i forvejen det skal lige siges de var kolik børn og det gør den her os . Det er noget arveligt fra mig desværre .
Men jeg ønsker bare ikke få det lille væsen væk fra min krop .

Aner ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Du er nødt til at lytte til dig selv dybt dybt inden i...

jeg ville ALDRIG få en abort hvis barnet var raskt... Jeg ville så vælge at gennemføre graviditeten og hvis jeg ikke kunne klare at have barnet så bortadoptere det...

Men det er min personlige holdning udfra det liv jeg har haft og de mennesker jeg har mødt...

Jeg ville aldrig dømme nogen for at få en abort... uanset hvad deres årsag så måtte være...

Anmeld

17. februar 2014

Mariam90

Anonym skriver:

Men min kæreste vil absolut ikke jg har tid til abort på torsdag . Og jeg vil bare ikke .
Vi har to i forvejen det skal lige siges de var kolik børn og det gør den her os . Det er noget arveligt fra mig desværre .

Puha håber du kan bruge de her dage til at snakke med ham og sige at det her er et kommende barn och er levende allerede 

Mændene borde ikke have sin mening  Fordi de har ikke nogen følelse for et barn mens den er i morens mave. 

Held og lykke søde

kram herfra

Anmeld

17. februar 2014

Mariam90

Anonym skriver:

Tænkte lige på noget. 

Du kan måske sagtens beholde hvis du meget gerne vil det og han vil da stadig være der vel? 

Anmeld

17. februar 2014

Mie89

Anonym skriver:

Uhh en frygtelig situation at stå i ! 

Har du overvejet hvordan aborten vil påvirke jeres forhold? 

Jeg kunne forestille mig at jeg ville hade min kæreste, hvis han havde tvunget mig til at få en abort som jeg ikke selv ønskede - og har virkelig svært ved at se hvordan et forhold skal kunne overleve den slags? 

Nu ved jeg ikke under hvilke omstændigheder du er blevet gravid, men jeg har altid haft den holdning, at hvis man vil have sex, så må man også tage den/de konsekvenser det kan have .. Så hvis din mand virkelig ikke ville have flere børn, burde han nok have fået den "snippet" . 

Når det så er sagt, kan jeg da godt forstå din mand ikke "orker" flere kolik-børn - men tror du ikke nok han skal elske barnet når det først er født? 

Som et eller andet klogt menneske har sagt, så fortryder man de børn man ikke får, og de ikke dem man får 

Anmeld

17. februar 2014

Kløver

Hvad med at skrive for og imod, og bøde lytte til følelser men også overskud, bolig og økonomi

Håber i sammen finder den rigtige løsning

Anmeld

17. februar 2014

et-ønske

Mie89 skriver:

Uhh en frygtelig situation at stå i ! 

Har du overvejet hvordan aborten vil påvirke jeres forhold? 

Jeg kunne forestille mig at jeg ville hade min kæreste, hvis han havde tvunget mig til at få en abort som jeg ikke selv ønskede - og har virkelig svært ved at se hvordan et forhold skal kunne overleve den slags? 

Nu ved jeg ikke under hvilke omstændigheder du er blevet gravid, men jeg har altid haft den holdning, at hvis man vil have sex, så må man også tage den/de konsekvenser det kan have .. Så hvis din mand virkelig ikke ville have flere børn, burde han nok have fået den "snippet" . 

Når det så er sagt, kan jeg da godt forstå din mand ikke "orker" flere kolik-børn - men tror du ikke nok han skal elske barnet når det først er født? 

Som et eller andet klogt menneske har sagt, så fortryder man de børn man ikke får, og de ikke dem man får 

Jeg er HELT enig

Er helt sikker på at jeg på ingen måde kunne tilgive min mand for at have tvunget mig igennem en abort - så hellere stå alene med mine børn!

Brug dagene til torsdag til at tænke dig godt om - husk at følge dit hjerte - det tager sjældent fejl

Anmeld

17. februar 2014

mor88

Anonym skriver:

Jeg sender lige en krammer

Jeg har ikke nogle råd til dig, som andre ikke allerede har skrevet, men jeg ville aldrig kunne vælge min kæreste fremfor et barn i min mave! Der ville min kæreste ikke være værd et liv med os

Anmeld

17. februar 2014

moaren

Anonym skriver:

Selvfølgelig skal du beholde baby....

Anmeld

17. februar 2014

modesty

Størstedelen herinde på babysiden vil - naturligt nok - råde dig til at beholde baby - og det lyder også som om det vil være meget svært for dig at få en abort.

Men hvis jeg var dig, ville jeg bruge noget tid på at tænke over hvad det vil gøre ved familien at få en ekstra (kolik)baby. Det lyder som om der er en meget stor sandsynlighed for at du og din mand går fra hinanden? Måske ikke med god vilje, og måske din mand vil gøre et ærligt forsøg på at blive - men det lyder som om han er ret overbevist om at jeres forhold ikke kan holde til endnu et kolikbarn? Har I snakket det ordentligt igennem? Ved han præcis hvad du føler?

Jeg ville nok tænke meget over om jeg ville have to børn i en kernefamilie eller tre børn i en skilsmissefamilie. Og over hvordan det vil være at være enlig mor til tre, med en kolikbaby. Ikke at din mand ikke vil være der til aflastning og hjælp med børnene - men det er bare ikke det samme som at bo sammen og være fælles om det 24/7. Jeg synes ikke kun det handler om hvad der er rigtigt for dig - men også om hvad der er rigtigt for de to børn du allerede har.

Det dér med at man vil hade manden for evigt o.s.v. - den køber jeg ikke. Hvis du tager et overvejet, oplyst valg, vil det være dit valg, og så skal I nok komme videre. Men hvis dit overvejede, oplyste valg er at du hellere vil være enlig mor til tre, inkl. en kolikbaby - så må du gøre hvad der er rigtigt for dig.

Og for fremtiden - sørg for at bruge ordentlig prævention.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.