Begyndende ondt i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. februar 2014

isabellasmor

Og hvad kan jeg gøre/tage? Halls? Strepsils? Eller noget helt andet? Er lige trådt ind i 2. Trimester.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Og hvad kan jeg gøre/tage? Halls? Strepsils? Eller noget helt andet? Er lige trådt ind i 2. Trimester.. 

Kamillete med ingefær, citron og honning plejer at hjælpe

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

Pcokate skriver:

Kamillete med ingefær, citron og honning plejer at hjælpe

nu er jeg i skole, så kan desværre ikke komme til at lave te 

Anmeld

17. februar 2014

Mariam90

isabellasmor skriver:

Strepsils syns jeg er godt mod ont i halsen da jeg selv har prøvet det for 2 uger siden. Er også i anden trimester 

Honing om aften hvis du får tør hoste.. Te og soppe når du kommer hjem og husk vitamin piller for at hjælpe imunforsvaret  God bedring 

Anmeld

17. februar 2014

isabellasmor

Mariam90 skriver:

Strepsils syns jeg er godt mod ont i halsen da jeg selv har prøvet det for 2 uger siden. Er også i anden trimester 

Honing om aften hvis du får tør hoste.. Te og soppe når du kommer hjem og husk vitamin piller for at hjælpe imunforsvaret  God bedring 

har købt strepsils i føtex her da vi havde pause .. 58 kr 

når, men de hjælper, så må købe noget honning med hjem og så få fat i noget lækker suppe 

Anmeld

17. februar 2014

Putomanen

Der er nogle af de nye varianter af strepsils, du ikke må få, da de ikke er testet ordentligt, men de klassiske med honning (mener jeg) må du gerne få.
Hvis der står "må om nødvendigt tages" i indlægssedlen under graviditet, er der ingen problemer med at tage dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.