Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endnu en uge er gået! Vokse, vokse, vokse - synes godt nok, det går stærkt nu Glæder mig til onsdag, hvor jeg kan sige, at jeg er 5 måneder henne (og har fødselsdag)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin rund mave allerede
Papillon skriver: Endnu en uge er gået! Vokse, vokse, vokse - synes godt nok, det går stærkt nu Glæder mig til onsdag, hvor jeg kan sige, at jeg er 5 måneder henne (og har fødselsdag)
Den vokser da bare så fint nu
Ja det er vildt at man nu er 5 mdr henne. Men er man så i 6. måned egentlig? Ligesom ugerne...
Norit skriver: Fin rund mave allerede
Tak
Ja det undrer mig egentlig lidt, for livmoderen går jo kun op til navlen i øjeblikket
WantingBaby2012 skriver: Den vokser da bare så fint nu Ja det er vildt at man nu er 5 mdr henne. Men er man så i 6. måned egentlig? Ligesom ugerne...
Tak Jeg begynder at kunne være med
Ved det faktisk ikke Det skulle man vel egentlig tro, men det virker også lidt fjollet at sige, at man er gravid i 9. måned hele den sidste måned - og hvis man går over termin, er man så i 10. måned? Jeg holder mig til at sige, at jeg er 5 måneder henne, når folk, der ikke kan forholde sig til uger, spørger. Det er knap så forvirrende
Papillon skriver: Tak Ja det undrer mig egentlig lidt, for livmoderen går jo kun op til navlen i øjeblikket
Tror at livmoderen går lidt op over navlen på nuværende tidspunkt.
Jeg var til 2. lægeundersøgelse idag og der vurderede hun at min livmoder går ca 3 fingers bredde over navlen. Min livmoder gik til lige under navlen i uge 16.
WantingBaby2012 skriver: Tror at livmoderen går lidt op over navlen på nuværende tidspunkt. Jeg var til 2. lægeundersøgelse idag og der vurderede hun at min livmoder går ca 3 fingers bredde over navlen. Min livmoder gik til lige under navlen i uge 16.
Det kan så godt være Jeg kiggede bare på minmave eller sådan noget og gik ud fra det. Men tænker det måske også hænger sammen med, at jeg har kort overkrop
Jeg havde også en rund dunk, tror bare resten var luft, selvom jeg egentligt ikke følte mig oppustet og alt det der bliver skubbet til derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128