1. jordmoderbesøg i dag 17+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Godmorgen i dejlige baby brugere

Så er det i dag, at vi skal til 1. jordmoderbesøg.  Jeg er meget spændt. Men samtidig lidt nervøs. :/ 

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til herinde så er det meget forskelligt om der bliver lyttet til hjerte eller ej. Jeg håber selvfølgelig at der gør. Nogen tilknyttet til kolding sygehus som har erfaring med det?  

Hvis ikke der bliver lyttet efter det i dag så er der heldigvis ikke så lang tid til md.

Ellers er det vidst bare ren snak i dag?

Lige et lille pip herfra

God dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

M (:

Dig og mig <3 skriver:

Godmorgen i dejlige baby brugere

Så er det i dag, at vi skal til 1. jordmoderbesøg.  Jeg er meget spændt. Men samtidig lidt nervøs. :/ 

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til herinde så er det meget forskelligt om der bliver lyttet til hjerte eller ej. Jeg håber selvfølgelig at der gør. Nogen tilknyttet til kolding sygehus som har erfaring med det?  

Hvis ikke der bliver lyttet efter det i dag så er der heldigvis ikke så lang tid til md.

Ellers er det vidst bare ren snak i dag?

Lige et lille pip herfra

God dag til alle

Min JM forsøgte at finde hjertelyd, men sagde også, at hun ikke kunne garantere, at hun ville finde det, fordi det stadig var så tidligt (jeg var afsted 15+0). Men ja, derudover er det bare en sludder for en sladder og min JM sticksede også min urin for UVI. (:

God fornøjelse. 

Anmeld

17. februar 2014

M (: skriver:

Min JM forsøgte at finde hjertelyd, men sagde også, at hun ikke kunne garantere, at hun ville finde det, fordi det stadig var så tidligt (jeg var afsted 15+0). Men ja, derudover er det bare en sludder for en sladder og min JM sticksede også min urin for UVI. (:

God fornøjelse. 

Okay. tak for svar. 

Jeg var inde og læse på deres hjemmeside og der stod der, at man først skulle medbringe urin  fra 2. Besøg. Men tager bare noget morgenurin med for en sikkerheds skyld.  

Spurgte du om hun ville prøve eller tilbød hun det selv? 

Mærker de også på en eller?

Anmeld

17. februar 2014

M (:

Dig og mig <3 skriver:

Okay. tak for svar. 

Jeg var inde og læse på deres hjemmeside og der stod der, at man først skulle medbringe urin  fra 2. Besøg. Men tager bare noget morgenurin med for en sikkerheds skyld.  

Spurgte du om hun ville prøve eller tilbød hun det selv? 

Mærker de også på en eller?

Min jordmoder tilbød det selv. Jeg kan faktisk ikke huske om hun mærkede på maven. Jeg tror det ikke, for på det tidspunkt er baby jo stadig så lille.. 

Anmeld

17. februar 2014

M (: skriver:

Min jordmoder tilbød det selv. Jeg kan faktisk ikke huske om hun mærkede på maven. Jeg tror det ikke, for på det tidspunkt er baby jo stadig så lille.. 

Okay. 

Ja det rigtig  

Tak for hjælpen. 

Anmeld

17. februar 2014

FrkGranger

Men jordmoder mærkede da hun skulle vide om livmoderen var den størrelse man kunne forvente, så hørte hun efter hjertelyd og tjekkede urin ellers bare snak om bekymringer og hvordan jeg havde det

Anmeld

17. februar 2014

FrkGranger skriver:

Men jordmoder mærkede da hun skulle vide om livmoderen var den størrelse man kunne forvente, så hørte hun efter hjertelyd og tjekkede urin ellers bare snak om bekymringer og hvordan jeg havde det

Okay.  Hvor langt var du ved første besøg?

Tak for svar

Anmeld

17. februar 2014

Michelle88

Jeg fødte i Kolding sidste år. Havde også taget urin med til første samtale, men samtalen gik kun ud på at snakke. Så fik ikk lyttet til baby. Men var os til det allerede i uge 13..

Anmeld

17. februar 2014

Opdate på vores første jordmoderbesøg:

Nå. Så har vi været til første jordmoderbesøg.  Må ærgerligt indrømme at jeg er lidt skuffet. :/ ingen tjek af urin. Ingen lytten til hjertelyd. Ingen mærken på maven. 

Det eneste der blev sagt "ja her er en folder om ..... den kan i tage med hjem og læse i".  

Ja okay. Vidste godt jeg ikke skulle forvente for meget.  Men gik derfra med en virkelig øv følelse

Der var en studerende med hvilket er okay. Men hun forvirrede mere end hun gavnede. 

ØV øv øv. 

Nogen der ved om den studerende kommere til at være med hver gang? 

Bare lige et pip hetfra. 

Anmeld

17. februar 2014

Michelle88 skriver:

Jeg fødte i Kolding sidste år. Havde også taget urin med til første samtale, men samtalen gik kun ud på at snakke. Så fik ikk lyttet til baby. Men var os til det allerede i uge 13..

Okay. Tak for svar.  Du kan evt. Læse min opdate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.