Må man træne under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. februar 2014

mortilfreja

Hej piger.

Jeg er ny-gravid 4+2 og tænkte om man fortsat må træne på en Crosstrainer når man er gravid og evt. hvor længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

M (:

mortilfreja skriver:

Hej piger.

Jeg er ny-gravid 4+2 og tænkte om man fortsat må træne på en Crosstrainer når man er gravid og evt. hvor længe?

Ja, man må træne så længe man orker, hvis man lytter til og tager hensyn til sin krop. (: 

Anmeld

17. februar 2014

mortilfreja

M (: skriver:

Ja, man må træne så længe man orker, hvis man lytter til og tager hensyn til sin krop. (: 

Okay  Tak for svar

Anmeld

17. februar 2014

Isabella_mor

Ork, du må træne som du plejer, dog pas på med tunge løft, men ellers er det en god måde at holde sig fit til fødslen  

Anmeld

17. februar 2014

M (:

mortilfreja skriver:

Okay  Tak for svar

Det var så lidt. 

Anmeld

17. februar 2014

mortilfreja

Isabella_mor skriver:

Ork, du må træne som du plejer, dog pas på med tunge løft, men ellers er det en god måde at holde sig fit til fødslen  

Ja det var oz det jeg tænkte  Jeg er jo ik helt ung mere og 13 år siden jeg fødte min datter 

Anmeld

17. februar 2014

Isabella_mor

mortilfreja skriver:

Ja det var oz det jeg tænkte  Jeg er jo ik helt ung mere og 13 år siden jeg fødte min datter 

Hvis du er vant til at træne så ændrer det jo ikke så meget ja man glemmer jo lidt hvad man skal og ikke skal osv når der går så længe imellem.  

Anmeld

17. februar 2014

san

Må man også træne selv om man ikke har trænet i over et år, så længe man bare lytter til kroppen om det gør ondt? Jeg er nemlig selv 21+4 og overvejer at begynde at træne lidt med løbebånd og cykling, vil gerne være klar til fødslen  

Anmeld

17. februar 2014

san

san skriver:

Må man også træne selv om man ikke har trænet i over et år, så længe man bare lytter til kroppen om det gør ondt? Jeg er nemlig selv 21+4 og overvejer at begynde at træne lidt med løbebånd og cykling, vil gerne være klar til fødslen  

og undskyld TR at jeg bare lige braser ind i din tråd, med mit spørgsmål

Anmeld

17. februar 2014

Papillon

san skriver:

Hvis du tænker på løb på løbebåndet, og du ikke i forvejen løber regelmæssigt, ville jeg ikke gøre det Men gang og cykling burde der ikke være problemer med, hvis bare du lytter til din krop!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.