Årrrr, for pokker, har lige brug for at lufte lidt ud..
Har en baby C på 12 uger, der er skøn og fræk og glad... lige indtil jeg lægger C til brystet. Så skyder h*n ryg, skriger og skubber sig væk.. Kan overhovedet ikke få C til at spise
Kan kun lade sig gøre hvis h*n lige har sovet eller lige er ved at falde i søvn, er h*n vågen kan jeg godt glemme det.. Og er bare så bange for at h*n ikke tager nok på
Sidst SP var her (1 mdr siden) havde h*n ikke taget nok på, og SP rådede mig derfor til at lægge C til noget oftere, men efter det er det blevet helt galt, og især de sidste par dage.. Er bare så frustreret, føler mig som verdens værste mor når jeg ikke engang kan få mit barn til at spise
Synes godt nok det er hårdt, især fordi C giver tegn til at være sulten, dvs tager hænderne op til munden hele tiden eller hvis jeg sidder med C, så tager h*n min finger i munden og sutter ligesom hvis det var brystet.. Prøvede så idag efter 2 timers gråd, hvor C bare nægtede brystet, at tage en sutteflaske med lidt vand i, og der tog h*n straks fat og suttede, kunne høre synkelyde, men vidste ikke om det var skidt for C at få det, så tog flasken fra igen.. Forstår bare ikke hvorfor h*n vil tage flaske men ikke bryst?! Og det er altså aller første gang h*n har fået flaske, har fuldammet fra fødslen..
Årrrrr, er bare så frustreret og ked af det, føler mig virkelig som en elendig mor 
Anmeld