Ups. Har testet for tidligt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Emilie91

A. N. Onymsen skriver:

Forsigtigt tillykke  

Ej hvor er du altså god (og hurtig) tusind tak søde ... 

og TAK hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Emilie91

A. N. Onymsen skriver:

Forsigtigt tillykke  

hvordan går det egentlig med dine teste?  

Anmeld

16. februar 2014

mortilfreja

emiliedamm skriver:

Ja altså. Nu lovede jeg mig selv jeg ikke ville teste før jeg var 4+0 men kom så til at teste idag 3+2 (ja ved godt den kan ende i en bio men jeg var sååå nysgerrig) så hvad siger i til min test ? 

Jeg kunne ikke finde ud af at gøre den negavit 

Jeg tør godt sige tillykke 

Sådan så min test også ud 3+2 

Anmeld

16. februar 2014

Anonymo

emiliedamm skriver:

Ja det tror jeg også jeg gør. hihi. Men fedt du også kan se noget så jeg da ikke alene. 

Kender det godt, syntes man kunne stirre sig til forvirring og streger næsten uanset tidspunkt og så når man endelig fik begge streger troede man da ikke på dem hehe

Held og lykke med det

Anmeld

16. februar 2014

A. N. Onymsen

emiliedamm skriver:

Ej hvor er du altså god (og hurtig) tusind tak søde ... 

og TAK hihi

Haha ! Havde slet ikke set at du havde bedt om et i negativ format

Anmeld

16. februar 2014

Lotus86

Tillykke, er sikker på du er gravid, håber den bliver siddende

Anmeld

17. februar 2014

MsDane

emiliedamm skriver:

haha dejligt jeg ikke er alene om det Jeg har to teste tilbage og det har virkelig taget al min magt ikke at teste hele tiden. Man bliver da tosset af det her baby-prøveri  

Test løs det kan der ikke ske noget ved nu har du jo testet tidligt alligevel jeg købte min teste i Rema og blev nødt til at køre i en anden Rema til sidst, fordi det simpelthen var så pinligt :-D

Anmeld

17. februar 2014

Pcokate

emiliedamm skriver:

Ja altså. Nu lovede jeg mig selv jeg ikke ville teste før jeg var 4+0 men kom så til at teste idag 3+2 (ja ved godt den kan ende i en bio men jeg var sååå nysgerrig) så hvad siger i til min test ? 

Jeg kunne ikke finde ud af at gøre den negavit 

For blivende spire

Anmeld

17. februar 2014

Emilie91

MsDane skriver:

Test løs det kan der ikke ske noget ved nu har du jo testet tidligt alligevel jeg købte min teste i Rema og blev nødt til at køre i en anden Rema til sidst, fordi det simpelthen var så pinligt :-D

Hahahahahah ja det kan jeg godt forstå. Vi testmonstre vil helst ikke opdages af andre Jeg tror jeg tester imorgen tidlig også. Også igen på torsdag. Det er min rigtige test dag hih. Jeg håber den bliver sidende. Men ja .... det sker jo nogen gange at de ikke gør det  

Anmeld

17. februar 2014

MsDane

emiliedamm skriver:

Hahahahahah ja det kan jeg godt forstå. Vi testmonstre vil helst ikke opdages af andre Jeg tror jeg tester imorgen tidlig også. Også igen på torsdag. Det er min rigtige test dag hih. Jeg håber den bliver sidende. Men ja .... det sker jo nogen gange at de ikke gør det  

Men hvis den nu er mere tydelig i morgen, så udvikler hcg sig jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.