Anbefal en bog om babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
9 svar
8 synes godt om
16. februar 2014

Sandratoft

Da jeg er førstegangsgravid, og derfor ikke aner ret meget om hvordan man tager sig af sit barn, søger jeg en bog der handler om barnets første par år. Sådan noget som hvordan er søvnrytmet, ammerytme, hvordan stimuleres barnet osv osv. Altså stort set, alt hvad der er at vide

Har i et forslag til hvilke bøger/bog der er rigtig god at eje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

firstbaby

Sandratoft skriver:

Da jeg er førstegangsgravid, og derfor ikke aner ret meget om hvordan man tager sig af sit barn, søger jeg en bog der handler om barnets første par år. Sådan noget som hvordan er søvnrytmet, ammerytme, hvordan stimuleres barnet osv osv. Altså stort set, alt hvad der er at vide

Følger lige med her

Anmeld

16. februar 2014

Sandratoft

firstbaby skriver:

Følger lige med her

Det skal du bare have lov til

Anmeld

16. februar 2014

Pcokate

Sandratoft skriver:

Gå på biblo og lån en bunke

På den måde kan du i ro og mag finde den/dem der tiltaler dig mest og så kan du altid købe dem

og tillykke

Anmeld

16. februar 2014

Kay

bogen om barnet af lisselotte hergel

den er bare super god og jeg syntes den har alle aspekter med, og er inde og berøre alle emner og det er skrevet i et forståeligt sprog... hun er skide dygtig  

Anmeld

16. februar 2014

M (:

Sandratoft skriver:

Jeg er fan af bøgerne fra politikken. (: 

Anmeld

16. februar 2014

modesty

Sandratoft skriver:

Google.  

Anmeld

16. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Da jeg var førstegangsgravid vidste jeg ALT hvad der var at vide om alt det man nu kan prøve at forberede sig på men uden at bruge en krone på bøger. Nettet var min ven. Alle spørgsmål lige fra fødsel, amning, søvnbehov, skemad osv kan findes via Google, og det er efter min mening et mere nuanceret svar du finder, fordi du vil støde på fx forums som dette hvor emnet er blevet diskuteret og rent praktiske erfaringer er blevet delt. Bøger tager tit udgangspunkt i et "standard-barn" og dem findes der faktisk ikke ret mange af ude i virkeligheden  

Anmeld

16. februar 2014

Mumto3

Jeg vil virkelig anbefale bogen: Fantastiske Forældre

Den er bare SÅ god!!! Jeg fik den da vi havde fået vores 3. barn (inden for 4 år!) så jeg var bestemt en rutineret mor, og alligevel står der bare så mange gode ting i den bog, som jeg bruger på alle tre børn, og med hensyn til baby, ville jeg ønske at jeg havde vidst alle de ting der står i bogen til de to første.

Jeg kan virkelig virkelig virkelig anbefale den. Hvis man skal have én bog og kun én, så er dette bogen!!!

Anmeld

16. februar 2014

Tulipan

Jeg har fået "Vidunderlige uger" i gave, den handler om babyens udvikling det første års tid.
Den har vist solgt helt vildt mange eksemplarer i hele verden fordi den kommer med forklaringer på hvorfor barnet fx er ked af det på forskellige udviklingsstadier , "spring" , og hvad man kan gøre for at hjælpe barnet igennem stadierne.
Har ikke læst den endnu, da jeg ikke har født endnu, men har fået den anbefalet flere steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.