Sidestik under mens...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
4 svar
2 synes godt om
16. februar 2014

Sahar

Hej. Jeg er ny her håber jeg skriver under den rigtig emne/mappe

Jeg har nogle spørgsmå angående graviditet/symptomer.

jeg blev gift for 3 måneder siden og det var første gang jeg gik i seng med en fyr hele mit liv. Jeg har ikke før /aldrig taget p piller eller andre form.

der er nu gået 3 måneder og 15 dage og er ikke blevet gravid

har uregl mens.. men de sidste måneder siden jeg for første gang har haft samleje er min mens været regl mes til og med 25.januar, men så febuar var det den 15 febuar i stedet for 25.. 

fik mens.

25. nov. 2013 

25 dec. 2013

25 jan. 2014 fik jeg igen menstruation

15. feb altså igår der fik jeg menstruation, men to dage før den 15 feb. havde jeg meget smerter ligesom at have menestartionsmerter.

idag har jeg døjet meget med sidestik og lidt kvalme.

jeg testede 2 dag inden 15 .feb hvor jeg fik mens det var negativ.

men hvad skyldes min sidestik det er første gang i mit liv. og jeg har meget kraftig mens smerter nu og bløder meget.

jeg er 28 år og ønsker snart blive mor 

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Sahar

24. februar 2014

Sahar

Hmmm der r ik nogen der har et svar  

Anmeld

24. februar 2014

Mariam90

Sahar skriver:

Hej. Jeg er ny her håber jeg skriver under den rigtig emne/mappe

Jeg har nogle spørgsmå angående graviditet/symptomer.

jeg blev gift for 3 måneder siden og det var første gang jeg gik i seng med en fyr hele mit liv. Jeg har ikke før /aldrig taget p piller eller andre form.

der er nu gået 3 måneder og 15 dage og er ikke blevet gravid

har uregl mens.. men de sidste måneder siden jeg for første gang har haft samleje er min mens været regl mes til og med 25.januar, men så febuar var det den 15 febuar i stedet for 25.. 

fik mens.

25. nov. 2013 

25 dec. 2013

25 jan. 2014 fik jeg igen menstruation

15. feb altså igår der fik jeg menstruation, men to dage før den 15 feb. havde jeg meget smerter ligesom at have menestartionsmerter.

idag har jeg døjet meget med sidestik og lidt kvalme.

jeg testede 2 dag inden 15 .feb hvor jeg fik mens det var negativ.

men hvad skyldes min sidestik det er første gang i mit liv. og jeg har meget kraftig mens smerter nu og bløder meget.

jeg er 28 år og ønsker snart blive mor 

TAK

Mensen bliver anderledes når man begynder at have samleje og det er normalt at man får ondt på siderne inden mens. 

Jeg tror bare at du skal få lavet et gynækologisk undersøgelse og fortælle om dine bekymrer til lægen så kan de se hvis allt ser fint ud derinde og graviditet kommer lige pludselig. Jeg selv blev ikke gravid i 5 år inden jeg startede med P stav og nu når jeg fik den fjernet så blev jeg gravid lige pludselig  

Du skal ikke stresse for at blive gravid, prøv at slappe af og søg på nettet om forskellige ting som kan gøre det nemmere at bli gravid   Og tillykke til ægteskabet

Anmeld

10. marts 2014

Sahar

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.