pusletaske - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Isabels-mor

Ja som overskriften lyder er det om pusletasker.. Jeg er ved at nå min termin og er begyndt at tænke på hvilken en pusletaske jeg skal anskaffe mig og hvad der skal være i den..
vil meget gerne hører hvad for en slags i har og hvad i har i den udover bleer og vaskeklude..
Knus Rikke (36+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg har fået sådan en her : http://www.babysam.dk/allinone.aspx godt nok på tilbud et andet sted... Den har jeg fået at vide skulle være god..
Men jeg vil nu også gerne vide hva man egentlig pakker den første gang op til hospitalet (er sat til Viborg sygehus)

knus Natte (36+5)

Anmeld

4. august 2009

SaNiNa

Vi har en gaia og ko den helt store model CARRY ALL og kan slet ikke undevære den, vi kan ikke have en mindre med alt det tøj vi altid skal have med og diverse ting

vi hvade ikke så meget med på syghuset andet end lidt tøj til Nicklas, stofbler. manden kørte hjem og hentede de ting jeg selv skulle bruge på jeg hvade født.

Anmeld

10. august 2009

karinaliva

Jeg har en Gaia & Ko, den alm. og er rigtig glad for den, der kan bare være det hele i :0)

Startede med at købe en OiOi model, men blev skuffet over størrelsen, der kunne næsten ikke være noget i :0(

Håber du finder en, som passer lige til dig og din baby :0)

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

Mandal skriver:

Ja som overskriften lyder er det om pusletasker.. Jeg er ved at nå min termin og er begyndt at tænke på hvilken en pusletaske jeg skal anskaffe mig og hvad der skal være i den..
vil meget gerne hører hvad for en slags i har og hvad i har i den udover bleer og vaskeklude..
Knus Rikke (36+5)

http://www.paradisvej.com/default.asp

Anmeld

11. august 2009

Isabeau

Knus Rikke (36+5)

Hej!

Jeg er gravid i uge 33, nok lidt tidlig på den mht. pusletaske, men så´n er jeg

Jeg har været på jagt længe efter den helt rigtige pusletaske, men har ikke kunne finde den, jeg gerne vil ha´, så jeg har simpelthen fået min mor til at sy en. Hun er hammer god til at sy! (hun lavede bla.min brudekjole)

Jeg har planer om en slags net, i ved; indkøbsnet, men med 2 rum + et lille ekstra rum til pung og nøgler. Den skal kunne lukkes, enten med lynlås eller en slags "smæk", som oz kan bruges som underlag...

Er spændt på at se, hvad min mor kommer frem med

I pusletasken tror jeg, jeg vil ha´:
- Ekstra sæt tøj.
- Bleer.
- Stofbleer.
- Sutter.
- Vådservietter.
- og evt. deodorant til mig + pung og nøgler.

Diana, uge 33

Anmeld

11. august 2009

RumlesMor

Natasja Savage Andersen skriver:

Men jeg vil nu også gerne vide hva man egentlig pakker den første gang op til hospitalet (er sat til Viborg sygehus)

Første gang jeg fødte havde vi to sæt tøj med (2 forskellige pasformer - alt efter hvor stor baby nu viser sig at være). Derudover havde vi også sut, stofbleer, lille bamse, alm. bleer og vådservietter.

Men det er unødvendigt at pakke stofbleer og alm. bleer til hospitalet. Det har hospitalet og man får også en ekstra med til køreturen hjem. Så spar dig selv besværet. Hosptialet har også sæbe og creme til den lille... 

Det vigtigeste er lidt tøj til hjemturen, evt. sut (hvis man vil bruge dette) og så lift eller autostol - alt efter hvordan I kommer hjem.

Jeg er selv typen der gerne vil være forberedt på alt - men helt ærlig, når man lige har født og er klar til at tage hjem. Så er det kun det MEST praktiske der tæller...gem alt det overskydende til I skal på jeres første besøg udenfor hjemmet.

Rumle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.