Hjælp - Bog om barnets først år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. februar 2014

tschelle

Hej,

Vi har i et helt år designet på en bog der skal dokumentere alle de gode minde fra barnets 1. år. For at få trykt bogen mangler vi 10.000kr. Vi har nu nået 9.500. kr og vores crowdfunding projekt ender idag.

Man får bogen som de første hvis man støtter med 151kr. Det er så lidt vi mangler, og så håber I vil støtte her.
http://www.booomerang.dk/projects/min-babybog-uforglemmelige-minder-fra-barnets-1-ar/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Aabye

Jeg kan ikke se hvad der er specielt ved lige denne her bog.
Det lyder måske negativt, men nu har jeg kigget den igennem, og for mig ligner den samtlige af de andre "Barnets Bog" som man kan få på markedet i dag.. 

Anmeld

16. februar 2014

tschelle

Aabye skriver:

Jeg kan ikke se hvad der er specielt ved lige denne her bog.
Det lyder måske negativt, men nu har jeg kigget den igennem, og for mig ligner den samtlige af de andre "Barnets Bog" som man kan få på markedet i dag.. 

Hej

det er da helt ok. Altid godt med noget feedback. Det vi synes manglede var inddragelse af faren og hans minder. Der er de fleste bøger fokuseret på moren synes vi. Så har vi dekoreret den med vores dyr, bogstaver og tal som vi synes gør den hyggelig at kigge i for barnet også. 

Derudover er så er den i A4 hardback og den bedste papirkvalitet vi kan få, så den også står skarpt om 10 eller 20 år.  

Men stilen er jo en smagssag

Anmeld

16. februar 2014

FrkGranger

Jeg har grundet at jeg syntes der manglede noget om for og dyr købt en scrapbog for 50 kr med tykke sider og laver den så selv fra bunden med billeder og tekst

Anmeld

16. februar 2014

Aabye

tschelle skriver:

Hej

det er da helt ok. Altid godt med noget feedback. Det vi synes manglede var inddragelse af faren og hans minder. Der er de fleste bøger fokuseret på moren synes vi. Så har vi dekoreret den med vores dyr, bogstaver og tal som vi synes gør den hyggelig at kigge i for barnet også. 

Derudover er så er den i A4 hardback og den bedste papirkvalitet vi kan få, så den også står skarpt om 10 eller 20 år.  

Men stilen er jo en smagssag

Det er også lækkert at far er inddraget.. 
Og helt sikkert noget der mangler i de fleste andre bøger..

Jeg håber at du får succes med din bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.