grinny skriver:
Kom en smuk dreng til verden. For 8 uger siden kom en velskabt lille dreng på 3410 g. og 53 cm. til verden. Desværre skulle han aldrig se dagens lys og vi skulle aldrig se hans smukke øjne
Er sikker på at han havde de smukkeste blå øjne, lige som hans mor og far.
Tænk sig at det er 8 uger siden at lille Isaac blev født. 8 uger der på så mange måder har været et helvede for os, men som også har lært os at livet er skrøbeligt og at vi skal være taknemlige for hver dag vi får lov til at opleve hinanden og vores familier.
Jeg prøver, eller vi prøver, at komme igennem dagen så godt som muligt, men det er stadig svært til tider. Jeg lever i en næsten konstant benægtelse af at jeg overhovedet har været gravid, lige indtil jeg ser en gravid mave eller en lille baby, så er jeg tilbage og ved at det er sket for mig, det er ikke en ond drøm som jeg kan vågne fra.
Min kæreste har stadig en del nedture, specielt når han tænker på han skulle være far til en lille dreng som han skulle lære en masse ting. Der er ikke noget han ønsker sig mere end et barn han kan tage med hjem i sine arme.
Vi har jo valgt bare at gå i gang igen. Vi vil så gerne have en baby med hjem og vi håber at det kan blive i 2014. Jeg ved godt at vi skal være heldige, men kunne vi ikke bare være heldige denne gang?
Udover alt det så går det da. Vores psykolog synes vi klare det super godt, så indtil videre skal vi kun derhen en gang mere og først om 3 uger, men har vi brug for mere kan vi altid vende tilbage 
Vi har sammen været over på graven. Det var et stort skridt for os begge og i timerne op til den tidspunkt vi havde valgt, skændes vi som bare pokker. Bagefter kan vi begge godt se at det var en reaktion på det vi skulle, men vi fik klaret os igennem det, fik grædt en masse tårer hos ham og ikke mindst, vi fik snakket med ham.
Isaac, min lille skat, mor og far elsker dig 
Er sikker på, at jeres smukke lille dreng sidder på sin sky og kigger ned på jer