Hvor længe i junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
4 synes godt om
16. februar 2014

CaWi

Overvejer at køve en junior seng til bassen. Han sover imellem os, og har aldrig rigtig fået brugt tremmesengen.
Havde egentlig sagt, at han ikke skulle have juniorseng, men en i fuld størrelse når tiden var.

Hvor længe har jeres sovet i junior seng? Kan det betale sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

MetteT

Kathrine kom direkte fra tremmeseng til alm seng da hun var ca 2 1/2.. Syns ikk junior seng er nødvendig..

Anmeld

16. februar 2014

CaWi

MetteT skriver:

Kathrine kom direkte fra tremmeseng til alm seng da hun var ca 2 1/2.. Syns ikk junior seng er nødvendig..

Det er også det jeg hele tiden selv har tænkt. Men vi kunne godt snart tænke os at han sov i egen seng, og de alm senge jeg har set, hvor man kan købe sengeheste til, synes jeg ikke yder nok sikkerhed, til at jeg ville turde lade ham ligge selv.

Anmeld

16. februar 2014

stjernehimmel

CAWI skriver:

Overvejer at køve en junior seng til bassen. Han sover imellem os, og har aldrig rigtig fået brugt tremmesengen.
Havde egentlig sagt, at han ikke skulle have juniorseng, men en i fuld størrelse når tiden var.

Her har hun brugt junior fra ca 2 år og til 8 år og hun ku nemt ha brugt den længere 

Anmeld

16. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

CAWI skriver:

Frederic på 5½ år sover stadig i sin junior seng, den er 70*160 og ½ høj. Den har han sovet i siden han var 2½ ca.

Freya på 22 mdr i dag, sover stadig i sin tremmeseng.

Anmeld

16. februar 2014

sandramor

CAWI skriver:

Min den store kom i juniorseng da hun var lidt over 2 og fik først almindelig seng da hun var 7 år..... 

Den lille på knap 2 har fået juniorseng nu og regner da bestemt med hun kan bruge den til mindst 6 års alderen.... Jeg ville helst ikke ha undværet junior sengen... :-) 

Anmeld

16. februar 2014

CaWi

sandramor skriver:

Min den store kom i juniorseng da hun var lidt over 2 og fik først almindelig seng da hun var 7 år..... 

Den lille på knap 2 har fået juniorseng nu og regner da bestemt med hun kan bruge den til mindst 6 års alderen.... Jeg ville helst ikke ha undværet junior sengen... :-) 

Så er det jo pludselig ikke så dyrt alligevel, når de kan bruge sengen i 5 års tid cirka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.