Uge 36+0 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
15 svar
23 synes godt om
15. februar 2014

MIWULA

Sikke dog en øv dag igår.
Vågnede igår imorges med en plukve der bare gjorde mega naller, heldigvis kom der ikk flere som gjorde så ondt kun alm plukveer. Så fik jeg den vildeste murren i maven hele dagen også senere på aften fik jeg ellers luft/tynd mave. Om aften stadig plukveer og murren i maven og luft. Så kl 23 igår aftes tog jeg et varmt bad for at få det til at stoppe. og det hjalp lidt. Har heldigvis sovet godt i nat.. Her til morgen har jeg bare ondt i kroppen som om den er blevet banket og desværre stadig murren i maven og plukveer ved den mindste bevægelse.. Håber ikk det føre videre da hun godt lige må vente 1 uge endnu så er hun jo færdig bagt..

Får skønt besøg i aften og manden skal i byen med mændene samt vi skal til min mors fødselsdag imorgen så har på ingen måde heller ikk tid denne weekend.. hihi.

I får lige billed fra sidste uge og fra nu. Synes godt nok selv den er faldet en del.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

Vågnede igår imorges med en plukve der bare gjorde mega naller, heldigvis kom der ikk flere som gjorde så ondt kun alm plukveer. Så fik jeg den vildeste murren i maven hele dagen også senere på aften fik jeg ellers luft/tynd mave. Om aften stadig plukveer og murren i maven og luft. Så kl 23 igår aftes tog jeg et varmt bad for at få det til at stoppe. og det hjalp lidt. Har heldigvis sovet godt i nat.. Her til morgen har jeg bare ondt i kroppen som om den er blevet banket og desværre stadig murren i maven og plukveer ved den mindste bevægelse.. Håber ikk det føre videre da hun godt lige må vente 1 uge endnu så er hun jo færdig bagt..

Får skønt besøg i aften og manden skal i byen med mændene samt vi skal til min mors fødselsdag imorgen så har på ingen måde heller ikk tid denne weekend.. hihi.

I får lige billed fra sidste uge og fra nu. Synes godt nok selv den er faldet en del.

Hold da op den er faldet søs. Synes bestemt du skal nævne for Dan at han lige skal tænke over hvor meget han drikker, da jeg tror det kan blive når som helst nu.
Hvem skal du have besøg af i dag?

Anmeld

15. februar 2014

MIWULA

cwl skriver:

Hold da op den er faldet søs. Synes bestemt du skal nævne for Dan at han lige skal tænke over hvor meget han drikker, da jeg tror det kan blive når som helst nu.
Hvem skal du have besøg af i dag?

Ja det er ret vildt. Og er sikker på det var igår den faldt sån.  Ja han er opmærksom på det allerede igår sagde han jeg bare skulle ringe hvis der blev det mindste. Så håber han har mig i baghoved. Cille og Lie kommer. Du er velkommen det er bare først omkring kl 19. 

Anmeld

15. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

Ja det er ret vildt. Og er sikker på det var igår den faldt sån.  Ja han er opmærksom på det allerede igår sagde han jeg bare skulle ringe hvis der blev det mindste. Så håber han har mig i baghoved. Cille og Lie kommer. Du er velkommen det er bare først omkring kl 19. 

Det var godt søs.

Lyder hyggeligt. Skriver lige på mobilen.

Anmeld

15. februar 2014

AnthonsMor

MIWULA skriver:

Træls dag i går

Men du kan nok godt forvente der er optakt til noget, din mave er jo  vildt sunket!!! Hoooold da op!

Anmeld

15. februar 2014

A. N. Onymsen

Smuk!! Og ja! Den er sunket heeeel vildt!!

Anmeld

15. februar 2014

MIWULA

AnthonsMor skriver:

Træls dag i går

Men du kan nok godt forvente der er optakt til noget, din mave er jo  vildt sunket!!! Hoooold da op!

Ja meget  Øv håber bare den optakt så bare lige varer 1 uges tid. Så er hun da inden for grænsen. 

Anmeld

15. februar 2014

MIWULA

A. N. Onymsen skriver:

Smuk!! Og ja! Den er sunket heeeel vildt!!

Ja nok derfor jeg har haft så meget mens/murren i maven. Har det også i dag så håber ikk det blir ved. 

Anmeld

15. februar 2014

A. N. Onymsen

MIWULA skriver:

Ja nok derfor jeg har haft så meget mens/murren i maven. Har det også i dag så håber ikk det blir ved. 

Man siger at det går hurtigere 2. gang, så måske du liiige skulle gi fg et kald? Måske du lige skal undersøges om du har åbner dig? Da jeg var 38+0 med min dreng havde jeg det på samme måde du beskriver. Jeg var 4 cm åben og havde en halv centimeter blød livmoderhals tilbage. Jeg fik taget vandet og 10 timer efter havde jeg født... Dog med komplikationer fordi han lå skævt. Og jeg var kun 1. Gangs fødende! 

Anmeld

15. februar 2014

Mie89

MIWULA skriver:

Hold da op, den er da virkelig sunket ! Krydser fingre for at hun vil vente lidt med at holde fødselsdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.