[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
Jeg har vist skrevet før at jeg synes det var sjovt at læse... og ja det synes jeg også.. :D Men er kommet til at tænke på noget i mellemtiden....:
"er det underligt at der er nogle der har fordomme om unge mødre???" Jeg troede faktisk lige at det var noget de sagde for sjov, for at gøre lidt grin med siturationen.. Men en af mine veninder har fortalt at det virker som om de siger de ting og mener det 100% (hun ser pogrammet)
Skræmmende, siger jeg bare, hvis de virkelig tror på det de siger:
"Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert" - øh hallo... 8(
"Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!" God undskyldning.... 8(
"Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid" Ja helt sikkert rigtig godt for barnet.. NEJ...8(
'Jeg har bare altid vidst jeg ville være ung mor. Tror allerede jeg fandt ud af det, da jeg var omkring 7 år' Hmm... Surprised) Ja, helt sikkert... 8(
Håber virkelig stadig at mange af de ting er blevet sagt i sjov... men det kan jeg jo også nemt sige, når jeg ikke kan se programmet...
Det var bare lige lidt tanker her fra...
Knus fra Camilla.. som selv er ung mor.. :$[/citat]
Tror desværre ikke det bliver sagt i sjov og derfor jeg nok slet ikke kan se det sjove i det...synes sgu det er tragisk at mennesker med eller uden børn kan være så....tja...uvidende(vil ikke bruge stødende ord;)
Knus Eva
Anmeld