Jeg bliver vanvittig af ingen nattesøvn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
11 svar
2 synes godt om
15. februar 2014

ette1987

Har kastet op over det før, men efter endnu en nat, hvor jeg vågner PLING kl 2, så er jeg bare ved at gå ud af mit gode skind.. Aner ikke hvorfor jeg vågner! Jeg har prøvet at stå op, prøvet at læse, lave afspændningsøvelser osv osv. Intet hjælper!!!

Please fortæl mig det bliver bedre efter fødslen! Havde det slet ikke sådan da jeg ventede den store.. Er alene hjemme med vores søn i dag, så må bestikke med netflix, så jeg kan få hvilet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

jlp90

Jeg havde det heller ikke da jeg ventede min datter, men denne her gang har jeg også meget svært ved at få en hel nats søvn. Jeg tror bestemt det går over når barnet er kommet til verden.

Anmeld

15. februar 2014

ette1987

jlp90 skriver:

Jeg havde det heller ikke da jeg ventede min datter, men denne her gang har jeg også meget svært ved at få en hel nats søvn. Jeg tror bestemt det går over når barnet er kommet til verden.

Det håber jeg virkelig! 4 timer er bare for lidt..!

Anmeld

15. februar 2014

Tulle83

ette1987 skriver:

Har kastet op over det før, men efter endnu en nat, hvor jeg vågner PLING kl 2, så er jeg bare ved at gå ud af mit gode skind.. Aner ikke hvorfor jeg vågner! Jeg har prøvet at stå op, prøvet at læse, lave afspændningsøvelser osv osv. Intet hjælper!!!

Please fortæl mig det bliver bedre efter fødslen! Havde det slet ikke sådan da jeg ventede den store.. Er alene hjemme med vores søn i dag, så må bestikke med netflix, så jeg kan få hvilet!

Jeg oplevede det også under graviditeten, og har læst mig frem til, at det er kroppen der forbereder sig på afbrudt søvn når baby kommer...

I mit tilfælde hjalp det lidt efter fødslen, men afbrudt søvn kommer du nok ikke udenom lige foreløbig

Jeg kan trøste med, at man kommer igennem det, fordi man elsker den lille bebs så forbandet højt, men det ER hårdt!

Anmeld

15. februar 2014

Tulle83

Hov, sorry. Jeg så ikke i første omgang, at du havde en i forvejen...

Så kender du jo til det

Anmeld

15. februar 2014

Mor til Ella

ette1987 skriver:

Jeg kan heller ikke sove, nok mest pga smerter i maven.

Tror da det bliver bedre for dig med mindre du får en en Ella der ikke sov om natten de første 16 mdr

Anmeld

15. februar 2014

et-ønske

Uha hvor jeg kender det det er så frustrerende!! Men synes at have læst det er helt normalt, og som min jm sagde i sidste graviditet - så er det kroppens måde at forberede dig på manglede søvn..,..

Anmeld

15. februar 2014

modesty

ette1987 skriver:

Jeg vågnede mange gange i løbet af natten, men faldt forholdsvis hurtigt i søvn igen (måske efter et kvarters tid). Tror at det er ret normalt med den ene eller den anden form for afbrudt søvn under graviditeten, specielt i sidste periode.

Anmeld

15. februar 2014

ette1987

Ja det lyder normalt nok.. Min søn spiste hver anden time døgnet rundt, da han var spæd, så er forberedt! Derfor ville det være bedre med søvn nu

Anmeld

16. februar 2014

Leth

Jeg døjede med samme problem - men jeg fik hjælp hos en zoneterapeut. Det virkede fra første behandling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.