åh, hvad gør jeg nu…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
4 synes godt om
14. februar 2014

Anonym trådstarter

godaften de damer. 

fandt i går ud af jeg er blevet gravid igen.. 

har i forevejen en datter på 1 år, har så fundet en ny fyr og nu efter vi har kendt hinanden i 8 mdr. finder jeg ud af jeg er gravid, trods p piller! 

hvad i alverden gør jeg nu? 
min hjerne kører på hvad jeg skal stille op! 
jeg vil inderst inde gerne beholde barnet, da jeg slet slet ikke kan forstille mig at få en abort, men igen tænker jeg på hvad mine venner/bekendte ikke vil sige.. 

amen forhelvet. giv mig nogle råd, en eller anden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

FruStolpe

Fortæl farmand det, og tag så en snak om hvad der er det rigtige for jer. 

Kram 

Anmeld

14. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Venner og bekendte skal du glemme alt om! Det er slet ikke en beslutning der vedrører dem, husk det  Gør hvad der er rigtigt for dig og din kæreste. Tal tal tal tal om det og vend situationen og se den fra alle vinkler, så finder i nok den løsning der er rigtigst for jer, ligegyldig hvad det ender ud i 

Anmeld

14. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

godaften de damer. 

har i forevejen en datter på 1 år, har så fundet en ny fyr og nu efter vi har kendt hinanden i 8 mdr. finder jeg ud af jeg er gravid, trods p piller! 

jeg vil inderst inde gerne beholde barnet, da jeg slet slet ikke kan forstille mig at få en abort, men igen tænker jeg på hvad mine venner/bekendte ikke vil sige.. 

Du skal slet ikke tænke på hvad venner og bekendte vil sige. Tænk på hvad I selv vil, og så er den ikke længere. Det er jeres liv, ikke deres.

Jeg har mødt nogen der blev gravide efter 5måneder tror jeg det var.

Sæt dig ned med manden og se hvad han siger. 8måneder er jo alligevel længe og hvis I er sikre på hinanden, så er det jo bare skønt.

Og de datter er jo næsten 2år, når den lille vil komme.

Anmeld

14. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Det kommer ikke venner og bekendte ved.
Men tal med din nye kæreste om det. Jeg synes også det er vigtigt at gøre sig overvejelser om jeres relativt nye forhold kan holde til familieforøgelse. Det er jo ikke nemt med to så små børn.
Jeg håber I finder frem til noget I begge kan leve med.
Held og lykke

Anmeld

15. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

godaften de damer. 

Hvis i vælger at beholde barnet kan i jo altid sige at skæbnen valgte for jer, da du jo var på pillen

Men spøg til side. Det lyder til du ønsker at beholde barnet men er bekymret for omverdenens reaktion. Men det er jo ikke omverdenen der skal leve dit liv.

Snak med manden og find en god løsning for jer (dog vil jeg sige at du aldrig aldrig skal have en abort medmindre du er 100% med på det, da det kan give nogle seriøse ar på sjælen og ødelægge forholdet m.m. Hvis du gør det for ham og omverdenen). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.