Jeg lugter lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
7 svar
9 synes godt om
14. februar 2014

Anonym trådstarter

Først vil jeg lige sige jeg kun er anonym fordi jeg synes det er lidt pinligt at snakke om

Er jeg den eneste hvis prutter lugter temmelig grimt. Synes det er lige meget hvad jeg spiser, om jeg lige har været på wc, jeg lugter bare når jeg prutter på alle tider af døgnet. (Får lidt ondt af min kæreste en gang i mellem) er jeg den eneste der oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Først vil jeg lige sige jeg kun er anonym fordi jeg synes det er lidt pinligt at snakke om

Er jeg den eneste hvis prutter lugter temmelig grimt. Synes det er lige meget hvad jeg spiser, om jeg lige har været på wc, jeg lugter bare når jeg prutter på alle tider af døgnet. (Får lidt ondt af min kæreste en gang i mellem) er jeg den eneste der oplever det?

Altså jeg synes jo at nærmest ALLE prutter lugter grimt

Alle de prutter der kommer en dunst ud af, synes jeg stinker

Men jeg havde også meget luft i maven da jeg var gravid, og det lugtede ikke af blomster

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Altså jeg synes jo at nærmest ALLE prutter lugter grimt

Alle de prutter der kommer en dunst ud af, synes jeg stinker

Men jeg havde også meget luft i maven da jeg var gravid, og det lugtede ikke af blomster

Kan være derfor jeg lugter lige meget hvad, har nemlig mega meget luft i maven

Anmeld

14. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hahahaha velkommen til den gravide verden...

Det er så normalt!

Man har også bare mere luft i maven...
Når man er gravid arbejder ens tarme langsommere, og jeg vil tro det er derfor...

Da jeg ventede min søn havde jeg nærmest sådan et billed af at det var babys prutter hehe..

Anmeld

15. februar 2014

Mariam90

Anonym skriver:

Puha jeg kaster op af lugten fra mine prutter så jeg er nød til at holde for næsen haha det er sindssygt hvor meget en prut kan lugte når man er gravid. Ellers syns jeg ikke at mine prutter er så slemme når jeg ikke er gravid haha griner fordi jeg kender det godt. 

Hvis du er forstopped så må du starte med movicol eller lactulose så blir det bedre af det. Held og lykke gravid kvinde 

Anmeld

15. februar 2014

Lililili

Det skal du ikke være pinlig over, det SÅ normalt, ulækkert ja, men normalt ha ha. 

Anmeld

15. februar 2014

Milas14

Hehe jeg er så flov nogen gange, men mín kærester griner heldigvis af det

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste tager det heldigvis også med et smil og siger at jeg prutter for to og det er derfor de lugter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.