Smart præmatur tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.787 visninger
11 svar
5 synes godt om
14. februar 2014

Lene Unik

Jeg vil lige vise det nyeste præmatur tøj jeg har fået hjem. Det er 100% økologisk, og der er tænkt på detaljerne så det passer til brug på sygehuset. Tøjet starter i str. 32 (vi har ikke det hele hjemme i de størrelser).

Alt tøjet til de for tidligt fødte kan ses her:

http://www.unik-kids.dk/shop/alle-varer-20c1.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Lene Unik

Det præmatur tøj jeg ikke kan købe strikker jeg selv. F.eks. har jeg ikke kunne finde kjoler, så jeg har lavet en i uld i str. 44, og det samme med uldtrøjer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det du har strikket selv er mega flot! Og dejligt med knapperne hele vejen ned, så det ik ska over hovedet!! Vh stine

Anmeld

14. februar 2014

Lene Unik

StineW79 skriver:

Syntes det du har strikket selv er mega flot! Og dejligt med knapperne hele vejen ned, så det ik ska over hovedet!! Vh stine

Tusind tak. 

Det er lavet med knapper præcis af den årsag. Det er godt til alle babyer, men de helt små er det ekstra godt.

Anmeld

14. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lene Unik skriver:

Tusind tak. 

Det er lavet med knapper præcis af den årsag. Det er godt til alle babyer, men de helt små er det ekstra godt.

Ja ka nemlig godt huske det fra thea. Hun blev født i uge 34+ og vejede 1940 og målte 45 cm, og alt hva der sku over hovedet blev hurtigt droppet! Vh stine

Anmeld

14. februar 2014

Lene Unik

StineW79 skriver:

Ja ka nemlig godt huske det fra thea. Hun blev født i uge 34+ og vejede 1940 og målte 45 cm, og alt hva der sku over hovedet blev hurtigt droppet! Vh stine

Jeg har også to for tidligt fødte. Da Stine var lille (hun er 18 år) var der stort set ikke tøj til for tidligt fødte, men da vi fik Simon havde vi lidt, og det var nemlig rigtig rart med slå om-bodyer og andet der kunne knappes op.

Anmeld

14. februar 2014

liten-mamma

Lene Unik skriver:

Jeg vil lige vise det nyeste præmatur tøj jeg har fået hjem. Det er 100% økologisk, og der er tænkt på detaljerne så det passer til brug på sygehuset. Tøjet starter i str. 32 (vi har ikke det hele hjemme i de størrelser).

Alt tøjet til de for tidligt fødte kan ses her:

http://www.unik-kids.dk/shop/alle-varer-20c1.html

Ej hvor er det fint og super god idé med knapper ned langs siden  

Det kunne jeg godt ha' brugt da min datter var nyfødt.

Anmeld

14. februar 2014

Lene Unik

liten-mamma skriver:

Ej hvor er det fint og super god idé med knapper ned langs siden  

Det kunne jeg godt ha' brugt da min datter var nyfødt.

Tusind tak - ja nyfødte er bare nemmest at få i tøj når det kan knappes helt op.

Anmeld

14. februar 2014

liten-mamma

Lene Unik skriver:

Tusind tak - ja nyfødte er bare nemmest at få i tøj når det kan knappes helt op.

Lige præcis  

Især fordi vores datter var et lille nips på 2 kg, så kunne i den grad godt ha' brugt det tøj dengang. 

Vi var nødsaget til at give hende tøj på i str. 50, hvilket jo var alt for stort.

Anmeld

14. februar 2014

Lene Unik

liten-mamma skriver:

Lige præcis  

Især fordi vores datter var et lille nips på 2 kg, så kunne i den grad godt ha' brugt det tøj dengang. 

Vi var nødsaget til at give hende tøj på i str. 50, hvilket jo var alt for stort.

Det var også en lille en. Min den yngste er født i uge 35-3 og vejede 2300 g og selvom han var 48 cm så varede det lang tid inden han kunne passe str. 50. Vi lånte og købte noget i str. 44 og det var dejligt med noget der passede. Det var også derfor vi startede vores firma med præmatur tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.