Goggelogge skriver:
Jeg kan huske da mine veer startede var det om natten og det føltes som om jeg skulle på toilettet..
vandet gik så først kl 19 og de ville først ha jeg kom ved 21.30 tiden, men pludselig var der kun 2 min imellem hver ve, så vi tog der over kl20.. Så nogle gange er de lige rolige nok
hvor langt er du henne oghvornår skal du hadit rigtige pks?
Jeg følte faktisk at hun gik ind på stuen med den indstilling at jeg skulle hjem og sådan var det. Følte faktisk også at det var mig der skulle svare på spørgsmålene og være den professionelle. Hun kiggede ikke hele kurven igennem, som viste at der var ca 3.5 minut mellem veerne, hun kiggede på én ve hvor der var gået 4 minutter i mellem den og en anden ve, men hun mente at der var gået 5 minutter mellem dem, og det kunne vi jo tydeligt se der ikke var. Hun spurgte mig hvad jeg synes og troede osv osv, og hvor skulle jeg vide det fra? Jeg ved jo ikke noget om alt det her, det er nyt for mig og jeg er typen der ikke lader mig påvirke overfor andre. Jeg fik ikke nogen rådgivning, snak eller noget

Jeg skal have lavet mit pks om præcis en uge 38+5, er i dag 37+5.
Det var bare en rigtig øv oplevelse for mig. Jeg havde min kæreste og mor med da hun kørte os, og min mor var helt rystet over den måde hun gjorde det på. Det kan sagtens være hun har ret, men synes stadig behandlingen skal være god så jeg ikke går og frygter at skulle tilbage.
Anmeld