Er det veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
14 svar
8 synes godt om
14. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg vågnede for en times tid siden ved, at jeg bare har/havde nogle ekstreme smerter i underliv, skede, lænd og ja bare maven idet hele taget. Mine plukkeveer/veer kommer ca hvert 3-4 minut, og så bliver smerterne bare endnu værre. Jeg kan på ingen måde falde i søvn, da smerterne bare ikke vil give mig lov. Smerterne er ikke lige så slemme som da jeg vågnede, så jeg er meget i tvivl om jeg skal reagere eller bare se tiden an??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Goggelogge

Hvis du ikke har ringet til fødegangen, ville jeg helt sikkert gøre det

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Hvis du ikke har ringet til fødegangen, ville jeg helt sikkert gøre det

Har jeg gjort - Det er veer, nu må jeg bare se om det er nogle der udvikler sig og tager til i styrke

Anmeld

14. februar 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Har jeg gjort - Det er veer, nu må jeg bare se om det er nogle der udvikler sig og tager til i styrke

Ih hvor spændende held og lykke og masser af ve støv her fra

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Ih hvor spændende held og lykke og masser af ve støv her fra

Blev sendt hjem igen da jeg ikke har åbnet mig Der var vagtskifte og den sidste jordemoder jeg havde, kom lige ind en gang for at sige det sikkert bare var blærebetændelse og kraftige plukkeveer... Ååååh Gud altså... Der var ingen blærebetændelse, og jeg er 110% sikker på det er veer, men da jeg har en høj smerteterskel og ikke bliver synderligt påvirket, så er det jo nok bare plukkeveer... Ej den sidste jordemoder var bare rigtig træls. Hun undersøgte mig ikke, det virkede mest af alt som om hun bare havde den indstilling om at jeg ikke var i fødsel og skulle være i meget aktiv fødsel før de ville gøre noget. Jeg skal have pks, så jeg skulle jo helst ikke nå at gå for meget i fødsel. Men nu må vi se om der sker mere i løbet af dagen

Anmeld

14. februar 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Blev sendt hjem igen da jeg ikke har åbnet mig Der var vagtskifte og den sidste jordemoder jeg havde, kom lige ind en gang for at sige det sikkert bare var blærebetændelse og kraftige plukkeveer... Ååååh Gud altså... Der var ingen blærebetændelse, og jeg er 110% sikker på det er veer, men da jeg har en høj smerteterskel og ikke bliver synderligt påvirket, så er det jo nok bare plukkeveer... Ej den sidste jordemoder var bare rigtig træls. Hun undersøgte mig ikke, det virkede mest af alt som om hun bare havde den indstilling om at jeg ikke var i fødsel og skulle være i meget aktiv fødsel før de ville gøre noget. Jeg skal have pks, så jeg skulle jo helst ikke nå at gå for meget i fødsel. Men nu må vi se om der sker mere i løbet af dagen

Jeg kan huske da mine veer startede var det om natten og det føltes som om jeg skulle på toilettet..

vandet gik så først kl 19 og de ville først ha jeg kom ved 21.30 tiden, men pludselig var der kun 2 min imellem hver ve, så vi tog der over kl20.. Så nogle gange er de lige rolige nok

hvor langt er du henne oghvornår skal du hadit rigtige pks?

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Jeg kan huske da mine veer startede var det om natten og det føltes som om jeg skulle på toilettet..

vandet gik så først kl 19 og de ville først ha jeg kom ved 21.30 tiden, men pludselig var der kun 2 min imellem hver ve, så vi tog der over kl20.. Så nogle gange er de lige rolige nok

hvor langt er du henne oghvornår skal du hadit rigtige pks?

Jeg følte faktisk at hun gik ind på stuen med den indstilling at jeg skulle hjem og sådan var det. Følte faktisk også at det var mig der skulle svare på spørgsmålene og være den professionelle. Hun kiggede ikke hele kurven igennem, som viste at der var ca 3.5 minut mellem veerne, hun kiggede på én ve hvor der var gået 4 minutter i mellem den og en anden ve, men hun mente at der var gået 5 minutter mellem dem, og det kunne vi jo tydeligt se der ikke var. Hun spurgte mig hvad jeg synes og troede osv osv, og hvor skulle jeg vide det fra? Jeg ved jo ikke noget om alt det her, det er nyt for mig og jeg er typen der ikke lader mig påvirke overfor andre. Jeg fik ikke nogen rådgivning, snak eller noget
Jeg skal have lavet mit pks om præcis en uge 38+5, er i dag 37+5.

Det var bare en rigtig øv oplevelse for mig. Jeg havde min kæreste og mor med da hun kørte os, og min mor var helt rystet over den måde hun gjorde det på. Det kan sagtens være hun har ret, men synes stadig behandlingen skal være god så jeg ikke går og frygter at skulle tilbage.

Anmeld

14. februar 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Jeg følte faktisk at hun gik ind på stuen med den indstilling at jeg skulle hjem og sådan var det. Følte faktisk også at det var mig der skulle svare på spørgsmålene og være den professionelle. Hun kiggede ikke hele kurven igennem, som viste at der var ca 3.5 minut mellem veerne, hun kiggede på én ve hvor der var gået 4 minutter i mellem den og en anden ve, men hun mente at der var gået 5 minutter mellem dem, og det kunne vi jo tydeligt se der ikke var. Hun spurgte mig hvad jeg synes og troede osv osv, og hvor skulle jeg vide det fra? Jeg ved jo ikke noget om alt det her, det er nyt for mig og jeg er typen der ikke lader mig påvirke overfor andre. Jeg fik ikke nogen rådgivning, snak eller noget
Jeg skal have lavet mit pks om præcis en uge 38+5, er i dag 37+5.

Det var bare en rigtig øv oplevelse for mig. Jeg havde min kæreste og mor med da hun kørte os, og min mor var helt rystet over den måde hun gjorde det på. Det kan sagtens være hun har ret, men synes stadig behandlingen skal være god så jeg ikke går og frygter at skulle tilbage.

ej en øv oplevelse!!!
virker ikke særlig professionelt hvert fald.. hvilket sygehus hvis jeg må spørge?

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

ej en øv oplevelse!!!
virker ikke særlig professionelt hvert fald.. hvilket sygehus hvis jeg må spørge?

Det var bare en rigtig øv oplevelse Det er Skejby... Hende jeg havde til at starte med, var super sød og professionel. Det var hende der fortalte hvordan tingene stod til og var, hvilket bare var rigtig skønt. Men så kom hende den anden efter en time og ti minutter og begyndte at spørge mig hvad jeg synes og troede..
Når hun kunne snakke med mig og jeg ikke lukkede mig inde i en anden verden samt ikke gispede efter vejret, så var det bare kraftige plukkeveer. Man har da ikke så mange plukkeveer tænker jeg.. Jeg har slet ikke lyst til at skulle derud igen Det er jo heller ikke meningen at jeg skal derud hvor jeg får kraftige veer samt skal gispe når jeg nu skal have pks

Anmeld

14. februar 2014

hekran

Har du stadig veer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.