Plukveer 4 mdr efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Annemette07

Er det normalt at kunne opleve plukveer fire måneder efter fødsel? Godt nok bliver maven ikke har men smerterne er de samme som da jeg var gravid, og det er en blanding af plukveer der gør ondt og alm veer. De sidder i hele maven ligesom de gjorde da jeg var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

L&V

Annemette07 skriver:

Er det normalt at kunne opleve plukveer fire måneder efter fødsel? Godt nok bliver maven ikke har men smerterne er de samme som da jeg var gravid, og det er en blanding af plukveer der gør ondt og alm veer. De sidder i hele maven ligesom de gjorde da jeg var gravid?

mon ik set bare er mave kramper? Eller ammer du?

Anmeld

13. februar 2014

Annemette07

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

mon ik set bare er mave kramper? Eller ammer du?

Jeg ammer delvist. Ammer to gange dagligt ca også flaske for resten?

Anmeld

13. februar 2014

AnthonsMor

Det er noget med, at man godt kan få efterveer i rigtig lang tid så længe man ammer.. Så måske det er dét der driller dig?

Anmeld

13. februar 2014

liten-mamma

Annemette07 skriver:

Jeg får indimellem stadig noget der minder om plukveer og det er 13 mdr. siden jeg fødte

Jeg havde efterveer op til 4 mdr. efter fødsel, hvilket min sp ikke sagde noget til.

Anmeld

13. februar 2014

Annemette07

AnthonsMor skriver:

Det er noget med, at man godt kan få efterveer i rigtig lang tid så længe man ammer.. Så måske det er dét der driller dig?

Ja tanken har godt strejfet mig, men synes kun jeg kan læse det skulle være galt de første par uger

Men må tage fat i lægen for en sikkerheds skyld mandag hvis det stadig driller.
Har bare haft det et døgns tid nu, og har nogengange ondt så jeg nærmest må fokusere på vejrtrækningen :-(

Anmeld

13. februar 2014

Annemette07

liten-mamma skriver:

Jeg får indimellem stadig noget der minder om plukveer og det er 13 mdr. siden jeg fødte

Jeg havde efterveer op til 4 mdr. efter fødsel, hvilket min sp ikke sagde noget til.

Okay, så er det nok "bare" det. Synes ellers det burde være nok med veer en gang pr barn og ikk efterfølgende også ;-) ja godt nok er de ikk så slemme som veer men synes godt nok de bider hårdt nogle af de efterveer :-(

Anmeld

13. februar 2014

AnthonsMor

Annemette07 skriver:

Ja tanken har godt strejfet mig, men synes kun jeg kan læse det skulle være galt de første par uger

Men må tage fat i lægen for en sikkerheds skyld mandag hvis det stadig driller.
Har bare haft det et døgns tid nu, og har nogengange ondt så jeg nærmest må fokusere på vejrtrækningen :-(

Jeg synes faktisk du skal ringe i morgen, hvis det er så slemt.. For du skal ikke gå hele weekenden med ondt når du også skal tage dig af din skønne unge

Anmeld

13. februar 2014

Annemette07

AnthonsMor skriver:

Jeg synes faktisk du skal ringe i morgen, hvis det er så slemt.. For du skal ikke gå hele weekenden med ondt når du også skal tage dig af din skønne unge

Når nej, det er jo kun torsdag ;-) det er lige med at finde ud af dagene når man går hjemme :p

Anmeld

13. februar 2014

AnthonsMor

Annemette07 skriver:

Når nej, det er jo kun torsdag ;-) det er lige med at finde ud af dagene når man går hjemme :p

Jeg er også helt rundt i dagene Men der har lige været Familien fra Bryggen - SÅ ER DET TORSDAG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.