Barnevogn i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

sylleq

Jeg bor midt i byen (Kbh) på 3 sal med en lille elevator, Derfor søger jeg anbefalinger til barnevogn/combivogn der er god og praktisk i byen. Den må også gerne være nem at have med i eksempelvis bus og tog.

Nogen ideer til hvad jeg specielt skal kigge efter eller forslag til bestemte vogne eller mærker? 

På forhånd tak for hjælpen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Lykke:)

sylleq skriver:

Jeg bor midt i byen (Kbh) på 3 sal med en lille elevator, Derfor søger jeg anbefalinger til barnevogn/combivogn der er god og praktisk i byen. Den må også gerne være nem at have med i eksempelvis bus og tog.

Nogen ideer til hvad jeg specielt skal kigge efter eller forslag til bestemte vogne eller mærker? 

Nu har jeg en Odder, og den er måske ikke så god, MEN har en stokke som reservevogn, og DEN er lille og nem at gå rundt med.

Anmeld

14. februar 2014

mommy1991

Jeg har en flipflap kombivogn og den er genial Stort liggemål af en kombivogn at være, nem at køre med, nem at slå sammen etc  

Anmeld

14. februar 2014

Marts<3

En bugaboo camelon... 

Den fedeste kombivogn ever! Fortryder jeg ikke købte den i stedet. Vi bor nemlig også i byen. 

Du kan ikke undgå og se den på gaden, det er en meget populær barnevogn. 

Anmeld

14. februar 2014

modesty

sylleq skriver:

Vi har været meget glade for vores Mountain Buggy. Den er nem at komme rundt med og manøvrere, super nem at klappe sammen og stellet fylder ingenting. Det kan stå i selv den mindste trappeopgang når det er klappet sammen. Easy Walker har en lignende model der også virker god, men den er vist nok lidt større. Vi har en Swift, som er superfed fordi den er smallere, hvilket vil sige at jeg kan køre rundt med den hvorsomhelst i f.eks h&m og andre lignende butikker. MEN barnevognskassen er for lille. Da min søn var 4 mdr. måtte jeg skifte over til en reservebarnevogn som jeg brugte indtil han var stor nok til klapvognen (ved 8 mdr.). Jeg er dog stadig glad for vores valg, da jeg som sagt kan tage den med overalt. Men hvis du vil undgå at baby bliver for stor, skal du nok vælge en Urban Jungle, som også er den mest udbredte model

Der er mange der bruger Bugaboo også, men hvis du køber fra ny, ville jeg helt klart vælge Buffalo fremfor Cameleon. Mine veninder der har Cameleon er vildt trætte af de små forhjul der sætter sig fast i brosten og nemt går i stykker.

Jeg ville TIL HVER EN TID vælge lufthjul, da det giver en meget rarere fornemmelse når man går med vognen, og også fungerer som ekstra støddæmpere for den lille. Jeg tror jeg har haft én punktering i løbet af over 2 år.

Anmeld

14. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en brio kompakt og elsker den! Jeg har endnu ik mødt en elevator hvor man ik lige ku klemme den ind! Og når den er helt slået sammen fylder den ingenting!! Vh stine

Anmeld

16. februar 2014

sylleq

Tak for de gode forslag og anbefalinger. Det gør det en hel del lettere når man ved hvad man skal kigge efter, så igen... Tak for hjælpen 

Anmeld

16. februar 2014

lycly

sylleq skriver:

Emmaljunga! Deres combivogne (og alle andre vogne for den sags skyld) er så gode at køre med, også i bus og tog.
Vi havde en combi som vi var rigtig glade for. Mange anbefaler drejelige forhjul men jeg bryder mig personligt ikke om dem. De er smarte, men kan også være drøn irriterende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.