skal FG kontaktes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Alberthe_iben

Hej de damer.

Jeg er 34+6 idag og har siden igår aftes haft nogle rigtig lede plukveer, der bider enormt meget. Mit læn gør bare ondt. Føler jeg skal have mens. og de få spark lille manden er kommet med, ja de gør bare ondt...

Jeg er anden gangsfødende, men er bare i tvivl om FG skal kontaktes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Annemette07

Alberthe_iben skriver:

Hej de damer.

Jeg er 34+6 idag og har siden igår aftes haft nogle rigtig lede plukveer, der bider enormt meget. Mit læn gør bare ondt. Føler jeg skal have mens. og de få spark lille manden er kommet med, ja de gør bare ondt...

Jeg ville gøre det for en sikkerheds skyld :-)

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

Alberthe_iben skriver:

Hej de damer.

Jeg tror du skal forberede dig på at der så småt er noget under opsejling. jeg ville nok give dem et kald... om ik andet så for at få ro og vished :-D 

Pøj pøj med det

Anmeld

13. februar 2014

tine1985

Alberthe_iben skriver:

Hej de damer.

Jeg ville helt klart gøre det, så du kan komme ind og få undersøgt om det evt er en blærebetændelse som står bag de slemme plukveer. Det kan nemlig godt sætte gang i fødslen før tid. Og når du er over 34 uger vil de ikke stoppe det. Så det er bare med at tage det i opløbet hvis det er

Anmeld

13. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart kontakte fg! For det ka jo være at de ka stoppe fødslen, hvis det er den der er igang!

Baby sku jo helst blive i maven nogle uger endnu, og tror mig det er ik særlig fedt at være indlagt med et for tidligt født barn i flere uger! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.