er min mens bare piv forvirret efter SA ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
4 synes godt om
13. februar 2014

mogms

havde en SA der sluttede dec, og har prøvet lige siden.

har efter SA haft cyklus på 14 dage, 25, dage og nu 29 dage. plejer at have en cyklus på 35 dage.

for nogle dage siden fik jeg niv i siden og side stik og små kvalme, jeg ville ikke tage en g-test med det samme, da det sku lige gav et par tårer i øjene post-SA. Jeg fik så mens idag, og tog lige en g-test. bragnede negativ

men hvorfor pokker har jeg så niv i siden, sidestik og kvalme?? og ingen mens kramper, der var sku da tilstede for fuld kraft i mine sidste to cyklus.

Da jeg i kort tid var gravid havde alt godt nok også skiftet smag og jeg havde de der (skønne ) bobler i underlivet?? men det er jo nok forskelligt fra gang til gang.

er sku lidt forvirret over den mens, men om ikke andet ser det da ud til den så små er på vej til min gode gamle længde på cyklus.

nogen tanker?

...nå op på hesten (manden) igen
altså ikke at lige den del gør noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

stjernehimmel

mogms skriver:

havde en SA der sluttede dec, og har prøvet lige siden.

har efter SA haft cyklus på 14 dage, 25, dage og nu 29 dage. plejer at have en cyklus på 35 dage.

for nogle dage siden fik jeg niv i siden og side stik og små kvalme, jeg ville ikke tage en g-test med det samme, da det sku lige gav et par tårer i øjene post-SA. Jeg fik så mens idag, og tog lige en g-test. bragnede negativ

men hvorfor pokker har jeg så niv i siden, sidestik og kvalme?? og ingen mens kramper, der var sku da tilstede for fuld kraft i mine sidste to cyklus.

Da jeg i kort tid var gravid havde alt godt nok også skiftet smag og jeg havde de der (skønne ) bobler i underlivet?? men det er jo nok forskelligt fra gang til gang.

er sku lidt forvirret over den mens, men om ikke andet ser det da ud til den så små er på vej til min gode gamle længde på cyklus.

nogen tanker?

...nå op på hesten (manden) igen
altså ikke at lige den del gør noget

Min krop blev helt rundtosset da jeg var ude for det i sommer... 

Jeg oplever rigtig meget niv og jag op til mens nu, og det er først nu den begynder at dukke op reglmæssigt... og så har jeg bare verdens VÆRSTE kvalme op til og under mens/æggeløsning....

Selve min mens er begyndt at være længere og længere, men den kommer alligevel på samme tid som den burde.. min cyklus bliver ikke længere.

Jeg er nået dertil hvor jeg må erkende at kroppen nok bare er noget besynderligt noget, og som til tider bare handler virkelig mærkeligt :-S

Håber snart din holder med at drille og der er 2 streger.. baby støv herfra 

Anmeld

13. februar 2014

mogms

taaaaaaaaaaaaaaaaak

jeg synes godt nok det er underligt med niv osv det havde jeg ikke de to andre mens efter SA'en. Åhhh hvor er det snyd, for de niv der mindede mig bare om da jeg var gravid. øv

lurede lige på din profil, vi er osse gået igang med bp i juli 2013.

vente vente tålmodighed er ikke min stærke side.

baby støv din vej osse  

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

mogms skriver:

taaaaaaaaaaaaaaaaak

jeg synes godt nok det er underligt med niv osv det havde jeg ikke de to andre mens efter SA'en. Åhhh hvor er det snyd, for de niv der mindede mig bare om da jeg var gravid. øv

lurede lige på din profil, vi er osse gået igang med bp i juli 2013.

vente vente tålmodighed er ikke min stærke side.

baby støv din vej osse  

er os bare ved at være UTÅLMODIG

utrolig at manden ikke har fået helt kuller af mig endnu, og blot kalder mig frk tis-pind i perioder hihihi....

Og havde aldrig drømt om at det skulle være sådan at lave nr 2 som det er blevet.. min datter er lavet på p-piller og kondom... mener HALLO hvor svært kan det være UDEN nogen som helst beskyttelse så....fnis....(jøsses hvor er jeg bare blevet klogere, og fattigere pga test her og der og alle vegne )

Marts bliver vores måned (jeg tror og hepper på det )

Anmeld

13. februar 2014

mogms

stjernehimmel skriver:

er os bare ved at være UTÅLMODIG

utrolig at manden ikke har fået helt kuller af mig endnu, og blot kalder mig frk tis-pind i perioder hihihi....

Og havde aldrig drømt om at det skulle være sådan at lave nr 2 som det er blevet.. min datter er lavet på p-piller og kondom... mener HALLO hvor svært kan det være UDEN nogen som helst beskyttelse så....fnis....(jøsses hvor er jeg bare blevet klogere, og fattigere pga test her og der og alle vegne )

Marts bliver vores måned (jeg tror og hepper på det )

nemlig marts, så bliver det osse december børn , det er da hygge!!!

jeg skal dog til at begyndte på kursus snart (pt ledig) og manden har aftenarbejde, men så må vi jo bare klemme et "put" ind kl 2 eller kl 6 i løbet af ugen, også ellers give den gas i weekenden. 

ja det er skørt jeg købte et læs ÆL og G test. De der ÆL test køber jeg godt nok ikke flere af, det er sku spild at tid, jeg kan ikke teste positiv selvom jeg har udflåd og alt andet passer, så hellere sexe oftere  det er jo osse udmærket motion 

OK på piller og kondom - godt klaret må jeg sige.

til os :-)

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

mogms skriver:

nemlig marts, så bliver det osse december børn , det er da hygge!!!

jeg skal dog til at begyndte på kursus snart (pt ledig) og manden har aftenarbejde, men så må vi jo bare klemme et "put" ind kl 2 eller kl 6 i løbet af ugen, også ellers give den gas i weekenden. 

ja det er skørt jeg købte et læs ÆL og G test. De der ÆL test køber jeg godt nok ikke flere af, det er sku spild at tid, jeg kan ikke teste positiv selvom jeg har udflåd og alt andet passer, så hellere sexe oftere  det er jo osse udmærket motion 

OK på piller og kondom - godt klaret må jeg sige.

til os :-)

Åhhh.. har altid haft symtomer og slim ved ægløsning, men havde faktisk overvejet at prøve ægløsningstest, men ej så går jeg bare endnu mere test monster amok ;-)

hihi ja det er med at få et bette put, når der lige er mulighed for det....om det så er dag eller nat....

bliver spændende at se om det ikke giver gevinst når du skal jobbe og får fokus på lidt andet end baby..... er ihvertfald glad for jeg har lektier og en datter der sluger min tid, for når der er stille SÅ lure test monster og tusind  baby tanker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.