Laser fysioterapeut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har fået laser behandling under graviditeten??

uden der er sket noget med barnet?

jeg har idag fået laser behandling på låret/hofte samt foden, hun sagde der ikke ville ske noget ved det?? 

Men er godt nok forvirret.

og nervøs..

er der grund til at være nervøs??

ved godt hun har sagt der ikke ville ske noget men laser og graviditet forbinder jeg ikke med noget godt...

kan der ske barnet noget??

håber der er nogen som kan hjælpe med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Ikke nogen der vil eller kan svare??

Anmeld

13. februar 2014

aarhusmor

Jeg har ikke fået det mens jeg var gravid. Men jeg får det af og til pga. et bøjet haleben og det hjælper helt fantastisk.

Jeg har så selv købt en laser hjem fra Kina på 830nm og den virker rigtigt godt. Men jeg er blevet lidt bekymret over den, da jeg får små hudforbrændinger der hvor jeg har haft den på. Det skyldes nok at jeg ikke flytter den nok rundt.

Men jeg kan godt forstå din bekymring. Men sålænge det ikke er i nærheden af dit barn - så ville jeg godt turde

Anmeld

13. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har fået laser behandling under graviditeten??

uden der er sket noget med barnet?

jeg har idag fået laser behandling på låret/hofte samt foden, hun sagde der ikke ville ske noget ved det?? 

Men er godt nok forvirret.

og nervøs..

er der grund til at være nervøs??

ved godt hun har sagt der ikke ville ske noget men laser og graviditet forbinder jeg ikke med noget godt...

kan der ske barnet noget??

håber der er nogen som kan hjælpe med det.

Jeg har fået det.. og tror ikke der sker noget ved det.. Det er jo neget lokalt og stimulerer bare..

Anmeld

13. februar 2014

Lukas&Liam<3

Har fået det i begge mine graviditeter på den ene balle, der er intet sket med Lukas, og er 36+5 nu med lillebror. Har faktisk aldrig tænkt over om det kunne skade. Men går da ud fra at de ved om den må bruges når man er gravid.

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Har fået det i begge mine graviditeter på den ene balle, der er intet sket med Lukas, og er 36+5 nu med lillebror. Har faktisk aldrig tænkt over om det kunne skade. Men går da ud fra at de ved om den må bruges når man er gravid.

Tusind tak for dit svar, det giver virkelig ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.