Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NadjaMajnz skriver: Blev insemineret med donorsæd, og det var første gang vi skulle prøve og blive insemineret. Havde helt selv, uden hormon sprøjtninger og hvad man nu kan få produceret mine æg selv så det bliver spændende og se om der er mere end en
Blev insemineret med donorsæd, og det var første gang vi skulle prøve og blive insemineret. Havde helt selv, uden hormon sprøjtninger og hvad man nu kan få produceret mine æg selv
så det bliver spændende og se om der er mere end en
Ja for pokker
Har en papniece som sammen med sin partner fik trillinger for snart 6 år siden.
Det gik fantastisk ,og de er nogle dejlige drenge som trods en lidt tidlig start er helt med fremme i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina:-) skriver: Ja for pokker Har en papniece som sammen med sin partner fik trillinger for snart 6 år siden. Det gik fantastisk ,og de er nogle dejlige drenge som trods en lidt tidlig start er helt med fremme i dag
Årh hvor vidunderligt at høre
min bedre halvdel og min mor går også hele tiden og snakker om at der er mere end en. Jeg er bare mere end lykkelig for at vi er blevet gravide og så må vi se hvad scanningen siger, når den tid kommer
NadjaMajnz skriver: Et besøg på fertilitetsklinikken, resulterede i 2 streger Nu er det bare og vente til den første scanning, er en smule nervøs for den. Havde 3 flotte æg der var klar, så man ved jo aldrig om der kunne være mere end en
Et besøg på fertilitetsklinikken, resulterede i 2 streger
Nu er det bare og vente til den første scanning, er en smule nervøs for den. Havde 3 flotte æg der var klar, så man ved jo aldrig om der kunne være mere end en
BigHope13 skriver: Stort tillykke hvor er det dejligt
Stort tillykke hvor er det dejligt
Tusind tak
Tillykke!!!
Tillykke, hvor er det dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128