er der nogle der har denne klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Fuglemor

1990h skriver:

okai tak..syntes du den er tung at dreje med? her tænker jeg på fordele og ulemper ved at vælge uden svinghjul

Nej det synes jeg ikke. Og jeg synes heller ikke den er tung i stellet. Personligt er jeg ikke til drejbare hjul. Og jeg mener ikke det er noget du vil savne på klapvognen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Laulund87

Vi havde en Teutonia, dog en Mistral, og vi har lykkelige for den!

Vi gav 4200 kr for den og det var de bedste penge givet ud. Vi brugte den enormt meget i 3,5 år i både skov, på strand osv. Den blev pakket sammen og slået ud et hav af gange.

Solgte den videre for 1000 kr fordi den så så pæn ud. Ingen rust, ingen afblegning osv.

Anmeld

13. februar 2014

1990h

Laulund87 skriver:

Vi havde en Teutonia, dog en Mistral, og vi har lykkelige for den!

Vi gav 4200 kr for den og det var de bedste penge givet ud. Vi brugte den enormt meget i 3,5 år i både skov, på strand osv. Den blev pakket sammen og slået ud et hav af gange.

Solgte den videre for 1000 kr fordi den så så pæn ud. Ingen rust, ingen afblegning osv.

okaii tak..
er der meget forskel på mistral og denne her tror du??

Anmeld

13. februar 2014

1990h

Fuglemor skriver:

Nej det synes jeg ikke. Og jeg synes heller ikke den er tung i stellet. Personligt er jeg ikke til drejbare hjul. Og jeg mener ikke det er noget du vil savne på klapvognen. 

taak

Anmeld

13. februar 2014

Laulund87

1990h skriver:

okaii tak..
er der meget forskel på mistral og denne her tror du??

Nej ikke rigtig, vil i hvert fald ikke mene du kommer galt afsted så længe du vælger en Teutonia

Anmeld

13. februar 2014

1990h

Laulund87 skriver:

Nej ikke rigtig, vil i hvert fald ikke mene du kommer galt afsted så længe du vælger en Teutonia

super..har nemlig også hørt godt om dem..at de meget holdbare..

Anmeld

13. februar 2014

Rockertand

1990h skriver:

Gør dig selv den tjeneste at prøvekøre flere mærker, der er stor forskel.

Anmeld

13. februar 2014

Laulund87

1990h skriver:

Det er helt rigtigt

Anmeld

14. februar 2014

JacobsMoar

Jeg kunne ikke leve med at den ikke kan "vendes"... Vores søn er 3,5 år og sidder stadig helst så han kan se os, vi snakker jo sammen når vi går tur...

Vi prøvede teutonia og emmaljunga da vi skulle købe klapvognen, vi valgte emmaljunga da den var SÅ meget bedre at køre med...

Mit råd er at i skal huske at testkøre nogle forskellige

Anmeld

14. februar 2014

AnthonsMor

1990h skriver:

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/klapvogne/teutonia-junior-klapvogn/c-23/c-141 /p-15839

og kan dele lidt erfaring...

Jeg kender en der har den, og hun siger den er såååååååå tung at køre rundt med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.