39+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
8 svar
21 synes godt om
13. februar 2014

Anonymo

Så er der kun 7 dage til termin og GUD, hvor er jeg træt af at være gravid.

Håber snart hende den lille vil have fødselsdag, nu er slimproppen gået både 30+ og 37+ og jeg har gået rundt med on/off veer, der slet ikke tager til, i lidt over en uge nu.

Det hjælper heller ikke at folk spøger mig "hvornår skal du føde?", "skal du ikke snart have hende ud?" og ikke at forglemme den klassiske "har du født?" - JA, jeg har født! Jeg har bare glemt hende på sygehuset! Nej, gu' fa'en i helve' har jeg da ikke født, klovn..

Glæder mig til at høre hvad jordemoderen skønner hende til, til 6. jordemoderkonsultation den 18. Sidst 37+5 blev hun skønnet til 3100g.

Så vil jeg da lige flashe min dunk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Mortilxx

Norit skriver:

Håber snart hende den lille vil have fødselsdag, nu er slimproppen gået både 30+ og 37+ og jeg har gået rundt med on/off veer, der slet ikke tager til, i lidt over en uge nu.

Det hjælper heller ikke at folk spøger mig "hvornår skal du føde?", "skal du ikke snart have hende ud?" og ikke at forglemme den klassiske "har du født?" - JA, jeg har født! Jeg har bare glemt hende på sygehuset! Nej, gu' fa'en i helve' har jeg da ikke født, klovn..

Glæder mig til at høre hvad jordemoderen skønner hende til, til 6. jordemoderkonsultation den 18. Sidst 37+5 blev hun skønnet til 3100g.

Smuk mave ! Og et dejligt humoristisk indlæg der kunne få mig til at trække på smilebåndene, hvilket jeg bare trænger til! Kender alt til alle de følelser du skriver om, og krydser fingre for din lille bebs snart kigger ud

Anmeld

13. februar 2014

Anonymo

Nihell skriver:

Smuk mave ! Og et dejligt humoristisk indlæg der kunne få mig til at trække på smilebåndene, hvilket jeg bare trænger til! Kender alt til alle de følelser du skriver om, og krydser fingre for din lille bebs snart kigger ud

Tusind tak for det

Ja, det er en irriterende tid den sidste del af det hele

Specielt når man går og tæller dage, og oven i købet, skal bekymre sig om alle andres spørgsmål om det eneste man går og venter på. Så kan man godt gå hen og blive agressiv, vi er nogle farlige nogle os gravide kvinder

Jo tak, det ville passe mig ganske udemærket hehe. Hvornår har du termin?

Anmeld

13. februar 2014

Mortilxx

Norit skriver:

Tusind tak for det

Ja, det er en irriterende tid den sidste del af det hele

Specielt når man går og tæller dage, og oven i købet, skal bekymre sig om alle andres spørgsmål om det eneste man går og venter på. Så kan man godt gå hen og blive agressiv, vi er nogle farlige nogle os gravide kvinder

Jo tak, det ville passe mig ganske udemærket hehe. Hvornår har du termin?

Jeg har termin den 2 marts, men han kommer i næste uge Kan slet ikke vente

Jeg er rigtig farlig, oh god jeg har nogle gange vildt ondt af min kæreste
Jeg tæller også dage og lægger mærke til alt! Plukkeveer, lændesmerter, tjekker konstant om slimproppen er gået og tænker hver gang jeg skal tisse, om der nu kommer mere vand ud Jeg er SÅ utålmodig

Anmeld

13. februar 2014

Anonymo

Nihell skriver:

Jeg har termin den 2 marts, men han kommer i næste uge Kan slet ikke vente

Jeg er rigtig farlig, oh god jeg har nogle gange vildt ondt af min kæreste
Jeg tæller også dage og lægger mærke til alt! Plukkeveer, lændesmerter, tjekker konstant om slimproppen er gået og tænker hver gang jeg skal tisse, om der nu kommer mere vand ud Jeg er SÅ utålmodig

Nå, kejsersnit? Kan godt forstå du er spændt!
Nogle gange ville jeg også gerne kende datoen

Hehe, ih jeg kan også godt få ondt af min kæreste. Tror ikke jeg selv ville kunne holde mig selv ud

Ja lige præcis! Det er til at blive bims i bøtten af altså!

Anmeld

13. februar 2014

Mortilxx

Norit skriver:

Nå, kejsersnit? Kan godt forstå du er spændt!
Nogle gange ville jeg også gerne kende datoen

Hehe, ih jeg kan også godt få ondt af min kæreste. Tror ikke jeg selv ville kunne holde mig selv ud

Ja lige præcis! Det er til at blive bims i bøtten af altså!

Ja pks i næste uge Er helt vildt spændt og nervøs. Et eller andet sted, så kunne det have været meget rart ikke at vide, hvornår det hele sker, men samtidig kan jeg også bare se en "ende" på det

Det bliver spændene hvornår din lille bebs kigger ud

Vi sad lige og så De Unge Mødre i dag, et af de gamle afsnit på kanal4, og gud hvor minder mit temperament bare rigtig meget om Malou Stella's, heldigvis ikke lige så galt, men det der med at alting skal gå efter *mit* hoved og at min kæreste bare ikke er tankelæser, haha Mændene er virkelig kommet på en hård prøve

Anmeld

13. februar 2014

Anonymo

Nihell skriver:

Ja pks i næste uge Er helt vildt spændt og nervøs. Et eller andet sted, så kunne det have været meget rart ikke at vide, hvornår det hele sker, men samtidig kan jeg også bare se en "ende" på det

Det bliver spændene hvornår din lille bebs kigger ud

Vi sad lige og så De Unge Mødre i dag, et af de gamle afsnit på kanal4, og gud hvor minder mit temperament bare rigtig meget om Malou Stella's, heldigvis ikke lige så galt, men det der med at alting skal gå efter *mit* hoved og at min kæreste bare ikke er tankelæser, haha Mændene er virkelig kommet på en hård prøve

Ih kan altså godt forstå du er spændt! Ja, præcis, kan godt se hvad du mener

Ja for filan altså, jeg syntes godt hun må få fødselsdag i morgen

Haha, du godeste. Hun er også aggressiv Nej, jeg går bare og opbygger had så jeg kan planlægge den perfekte hævn. Han når bare at glemme hvad jeg er sur på ham for inden jeg går i gang med at lægge planen

Anmeld

19. februar 2014

Rikke2404

Norit skriver:

Rigitg smuk mave! :-) Fedt at se unge mødre herinde også. Er selv en af dem

Anmeld

19. februar 2014

Anonymo

Rikke2404 skriver:

Rigitg smuk mave! :-) Fedt at se unge mødre herinde også. Er selv en af dem

Tusind tak for det

Ja, det er meget rart, så føler man sig ikke så "alene" hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.