nogen ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

bette

hehe ja lidt underligt spørgsmål.. men jeg ved ikke helt hva børnepengene skal bruges til..
vil gerne have en juniordyne (bruger svigerforældrenes gamle lige nu) og en handysit

men er helt blank ellers..
vil gerne købe noget legetøj.. med ved ikke hva det skal være...
nogen ideer till legetøj for børn som har fart på.. :-) (han er over alt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Tynen

Jeg har lige købt en "bil" til Stella, som faderen med stor iver suser rundt med i stuen! (Altså med Stella på selvf. :) )
Du kan se den på min hjemmeside!

Gider ikke rigtig købe mere legetøj - Ungen synes stadig at det er sjovest at lege med alt det man ikke må som ledninger, mobiler, kameraer osv. :)

Hvis du stadig er blank har jeg en konto der hungrer efter penge - Så du kan bare overføre det resterende børnepengebeløb til mig ;)

Trine - Der lige er kommet i tanke om at jeg har glemt at overføre mit kontonr. til dig for det Mc.D-mad vi IKKE fik hvis manden spørger :)

Anmeld

25. marts 2008

Nadi

Hvis u er blank så gem dem til du ved hvad det skal være eller til en "rejnvejrsdag" ;)

-Nadia

Anmeld

25. marts 2008

bette

haha trine.. jeps det har du.. det er en shhhhh hvis du spørger mig:$
men ja hvis du bare sender til min mobil så skal jeg overføre pengene.. med det vunds.. ahha:D

Anmeld

26. marts 2008

Rasmine

Ehm...
Måske er det mig som ikke har forstået meningen med børnepenge, men jeg køber altså bare løbende... (For meget, hvis I spørger Lars) :$
Når så børnepengene kommer, går de bare lige ind på kontoen (I hullet)

MEN næste gang det kommer børnepenge, skal vi vist have sådan en Wheely-bug.
Super fedt køretøj.
http://www.legeakademiet.dk/product.asp?product=7
Lige et link.

Anmeld

26. marts 2008

Sille

Ja her dækker de også et minus.. men denne gang står den på indkøb til institutionsstart.. madkasse, regntøj osv.....:)

-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.