Al den kvalme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2014

Anonym trådstarter

Er i dag 7+2, og jeg har de sidste tre dage haft en rigtig træls kvalme.! Det er simpelthen bare så ubehageligt.! Jeg havde det også da jeg ventede mit første barn. Jeg skal ærligt indrømme at jeg lykkeligt havde glemt hvordan det var sådan  at have kvalme. 

Øv håber det går hurtigt væk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

tweety2060

åh kender det......
har du fosøgt med seaband armbånd?

Anmeld

13. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Er i dag 7+2, og jeg har de sidste tre dage haft en rigtig træls kvalme.! Det er simpelthen bare så ubehageligt.! Jeg havde det også da jeg ventede mit første barn. Jeg skal ærligt indrømme at jeg lykkeligt havde glemt hvordan det var sådan  at have kvalme. 

Øv håber det går hurtigt væk  

Er i samme båd som dig...

Kæmpe knus, det kan virkelig være hårdt til tider.

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

åh kender det......
har du fosøgt med seaband armbånd?

Det virker kun når jeg kører i bil eller bus. Ikke til hverdag. Her gælder det om at prøve at spise noget fra jeg står op. Jeg kan dog kun spise suppe og drikke kolde drikke, som kakao, vand og rød saftevand. Men jeg har da taget 1,4 kg På siden i søndags. 

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Er i samme båd som dig...

Kæmpe knus, det kan virkelig være hårdt til tider.

Især når man jo allerede er mor for en i forvejen.

Anmeld

13. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Især når man jo allerede er mor for en i forvejen.

Ja, virkelig. Man skal jo ligesom passe og være frisk til at passe sit barn - men hold nu op. Jeg er så træt, så træt - jeg falder i søvn senest kl 20.
Jeg er i gang med skolen efter barsel og ledighed og det er sku hårdt. Er igang med et turbo forløb, så der er konstant lektier for. Du kan næsten ikke gætte, hvor meget jeg glæder mig til vinterferie i næste uge.

Anmeld

13. februar 2014

tweety2060

Anonym skriver:

Det virker kun når jeg kører i bil eller bus. Ikke til hverdag. Her gælder det om at prøve at spise noget fra jeg står op. Jeg kan dog kun spise suppe og drikke kolde drikke, som kakao, vand og rød saftevand. Men jeg har da taget 1,4 kg På siden i søndags. 

nej, så er det ikke den store hjælp.
har I tilknyttet en akupunktur klinik? jeg fik henvisning fra e.l. til akupunktur, men dog uden effekt, men man er jo næsten villig til alt...... for det snart bliver bedre....jeg er er nu i 14.uge og længes efter bedring

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Ja, virkelig. Man skal jo ligesom passe og være frisk til at passe sit barn - men hold nu op. Jeg er så træt, så træt - jeg falder i søvn senest kl 20.
Jeg er i gang med skolen efter barsel og ledighed og det er sku hårdt. Er igang med et turbo forløb, så der er konstant lektier for. Du kan næsten ikke gætte, hvor meget jeg glæder mig til vinterferie i næste uge.

Jeg har ikke vinterferie. Jeg er i praktik på et sygehus de næste 10 uger. Det er så hårdt fordi jeg har meldt mig syg, både pga, barn syg og i dag også mig selv, også fordi jeg havde lidt tynd mave i morges. Jeg vil rigtig gerne være der, det er bare så svært når kvalmen ikke kan kontroleres.! og jeg har ikke vinterferie  

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

nej, så er det ikke den store hjælp.
har I tilknyttet en akupunktur klinik? jeg fik henvisning fra e.l. til akupunktur, men dog uden effekt, men man er jo næsten villig til alt...... for det snart bliver bedre....jeg er er nu i 14.uge og længes efter bedring

Håber ikke mit vare så længe.! Det ville jeg sgu dø af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.