Maja_4000 skriver:
Hej piger 
Endnu en om navne
hehe
Min kæreste har ALTID sagt at hvis han fik en søn, skulle han hedde Alexander / Aleksander .. Stavemåden har vi ikke snakket om
jeg har aldrig været vild med navnet, men det er heller ikke sådan at jeg ikke kan lide det .. 
Derfor en lille afstemning
kom meget gerne med jeres mening
Og storesøster hedder Caroline 
jeg er vist en af de få der har sat kryds i "jeg synes det er synd for min kæreste hvis...."
jeg har HELE mit liv sagt at jeg sku ha en *** opkaldt efter min fantastiske farmor (som stadig lever
). Min kæreste var sådan lidt aaargh og hvad med et andet navn - alle navne han sagde var bare forkerte i min mave, jeg vidste jeg ville fortryde og blive ked af det og nok også bebrejde ham lidt, hvis ikke jeg fik lov til det... det betød så meget for mig, at jeg ved jeg også ville blive ked af det hvis jeg aldrig fik en pige, fordi den videregivelse af det navn betød ALT for mig....
Men han gav sig og i dag kunne hun bare ik hedde andet
og hvis han har det på samme måde, så synes jeg også man skal prøve at se om man kan acceptere det
hvis du hadede navnet eller på ingen måde kunne forliges med det, så kan jeg godt se, at der er et dilemma 
Men prøv og tænk, stolte dreng, der kan sige JEG hedder Alexander, fordi min FAR synes det var LIGE præcis det navn JEG skulle ha' 
sikke mange hjerter det blev til
håber I finder en go løsning og
med en mand, der har en klar holdning 
Anmeld