Så står jeg frem....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
9 svar
19 synes godt om
12. februar 2014

sulo

Det er mig der skal giftes og står bag tråden: https://www.baby.dk/debat/237084pi1/bryllup/oeh-jeg-skal-vist-giftes---.aspx

Præsten har sagt ja, ægteskabserklæringen er indsendt og vi har været inde og bestille vielseringe, som gerne skulle nå at være færdige inden

Yes den er god nok, men hvor er det dog en mærkelig fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Katia Juul Skovgaard

Stort tillykke 

Anmeld

12. februar 2014

BigHope13

sulo skriver:

Det er mig der skal giftes og står bag tråden: https://www.baby.dk/debat/237084pi1/bryllup/oeh-jeg-skal-vist-giftes---.aspx

Præsten har sagt ja, ægteskabserklæringen er indsendt og vi har været inde og bestille vielseringe, som gerne skulle nå at være færdige inden

Yes den er god nok, men hvor er det dog en mærkelig fornemmelse

Ejjj hvor vildt havde da aldrig gættet at det var dig skønne

hvor dejligt altså, bare det var mig som en der ville gifte sig med mig

Anmeld

13. februar 2014

sulo

BigHope13 skriver:

Ejjj hvor vildt havde da aldrig gættet at det var dig skønne

hvor dejligt altså, bare det var mig som en der ville gifte sig med mig

ihh altser, hvor er du dog sød

Du må prikke lidt til din forlovede, så i også kan blive gift, det ville helt sikkert klæde dig

Anmeld

13. februar 2014

BigHope13

sulo skriver:

ihh altser, hvor er du dog sød

Du må prikke lidt til din forlovede, så i også kan blive gift, det ville helt sikkert klæde dig

Ja ikke det synes jeg virkelig også

han er en stædig rad , men kan da håbe han en dag bliver fornuftig og ser det positive ved det

Anmeld

13. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke og dejligt at det ku lade sig gøre!! Vh stine

Anmeld

13. februar 2014

sulo

BigHope13 skriver:

Ja ikke det synes jeg virkelig også

han er en stædig rad , men kan da håbe han en dag bliver fornuftig og ser det positive ved det

Min kommende mand, udtalte da vi mødte hinanden, at han ikke var gifte typen, men efter jeg blev gravid, har jeg mange gange fortalt ham, hvilke fordele der var ved at blive gift over for vores barn.

En del af vores venner og familie har sagt det samme til ham, men tror at det kommer efter at hans reservemor, forklarede ham hvor god en "forsikring" det var for os alle tre og at man nogen gange må man se lidt ud over sine principper, hun fortalte ham også, hvad et testamente koster og hvor dårligt man er "dækket" ind i der.

Tror det var det der satte noget igang, uanset hvad så er der noget der har virket

Anmeld

13. februar 2014

sulo

Obs, hvis der er nogen herinde der kender mig, så vil jeg sætte stor pris på at det forbliver hemmeligt, da det stadig skal være en overraskelse til alle gæsterne

Anmeld

13. februar 2014

sulo

Ville lige vise det tøj jeg har købt til vores barnedåb/bryllup, før jeg viste det også skulle være bryllup

http://www.hm.com/dk/product/24317?article=24317-A

http://www.hm.com/dk/product/22545?article=22545-A

Den eneste veninde der kender til at vi skal giftes (fordi hende og hendes kæreste var til stede da min tilkomne "friede"), ringede her til morgen og ville høre om hun skulle hjælpe mig med at finde en anden lys kjole i stedet for, den jeg har købt.

Men min tanke er, at jeg tror det er bedre at jeg bliver gift i denne kjole nu, i stedet for noget der minder lidt i farven om en rigtig brudekjole.

Som jeg har sagt til kæresten, så vil jeg blive meget ked af, hvis jeg ikke en dag får lov til at shoppe en rigtig stor og flot brudekjole og holde bryllup, med brudevals, bryllupskage ovs.

Har lige snakket med ham om det og nævnte at jeg gerne ville om vi fandt pengene til en bryllupsfest senere, om et års tid eller to, lød som om han var med på den.

Hvad synes i om tøjet, kan det ikke gå an, når det nu er et hurtigt bryllup?

Havde tænkt mig en lille brudebuket til som matcher i farven

Anmeld

15. februar 2014

sulo

opper den lige, for vil gerne høre jeres mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.