Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Vi gik i gang da jeg ikke blødte mere, da jeg havde en sa i 2009. Blev gravid to uger efter vi gik i gang igen

Dejligt det gik så hurtigt! Håber jeg er lige så heldig! 

Men vi venter nok lige en uge. Skal ha taget blodprøve på onsdag igen da den stadig er på 66 mit hcg. Vel gerne ha den er under ti inden vi begynder på at blive gravide igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Nej det gør man jo ikke med kondom 

Så skal man - dette tilfælde - være meget heldige

Anmeld

14. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Dejligt det gik så hurtigt! Håber jeg er lige så heldig! 

Men vi venter nok lige en uge. Skal ha taget blodprøve på onsdag igen da den stadig er på 66 mit hcg. Vel gerne ha den er under ti inden vi begynder på at blive gravide igen

Jeg fik aldrig målt hcg... Ingen blodprøver (heldigvis) Var bare til en scanning en uge efter for at tjekke om alt var ude og det var det

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg fik aldrig målt hcg... Ingen blodprøver (heldigvis) Var bare til en scanning en uge efter for at tjekke om alt var ude og det var det

Okay!! 

Dit homon var nok bare hurtig om at forsvinde! Ind til vidre har det snart taget 5 uger hos mig! 

Anmeld

14. februar 2014

pussekat

Okay!! 

Dit homon var nok bare hurtig om at forsvinde! Ind til vidre har det snart taget 5 uger hos mig! 

hejsa
her da vi have 2 sa lige efter hende og der før kom hcg op på 8600 og der gik ca 2 månde end den være ned på 0 igen og da jeg være hold op med at bløde sige læge på sygehus at vi skulle have sex så mere vi vil for så kun det være vi kun lave en selv og 2 gang være hcg op på ca 2800 da jeg fik en sa igen og der gik der lang tid før kroppe være sig selv og det er lave i behaning også her vi en hjemme lave en som end i en bio og her ikke være gravid siden her arbejde på det i 9 år nu på at få en og læge sige at vi skal have så mere sex som vi give nu 

og for det lykke jer

Anmeld

14. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvornår begynde i at dyrke sex efter udskrabning? 

Er lidt i tvivl om hvornår man må igen. 

Udover når man ikke bløder mere! Men hvis man nu kun bløder i er par dage, må man så derefter eller skal man vente en uge eller 2?

jeg fik en udskrabning nytårsaftensdag 2006 og fik at vide at vi skulle vente til jeg havde haft min første mens...

Anmeld

14. februar 2014

FruK

Jeg blødte en lille uge efter at jeg havde aborteret og blev scannet ti dage efter aborten. Der var alt ude og ægløsning var på vej - derfor fik jeg ikke målt hcg.

Vi gik i gang med det samme - altså ti dage efter - og jeg blev gravid før jeg fik mens.

pøj pøj. 

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
her da vi have 2 sa lige efter hende og der før kom hcg op på 8600 og der gik ca 2 månde end den være ned på 0 igen og da jeg være hold op med at bløde sige læge på sygehus at vi skulle have sex så mere vi vil for så kun det være vi kun lave en selv og 2 gang være hcg op på ca 2800 da jeg fik en sa igen og der gik der lang tid før kroppe være sig selv og det er lave i behaning også her vi en hjemme lave en som end i en bio og her ikke være gravid siden her arbejde på det i 9 år nu på at få en og læge sige at vi skal have så mere sex som vi give nu 

og for det lykke jer

Det er jeg ked af at høre! Du har virkelig været uheldig! Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg fik en udskrabning nytårsaftensdag 2006 og fik at vide at vi skulle vente til jeg havde haft min første mens...

Det gjorde jeg også, men kun så de kan regne min termin ud! 

Så når det kun er derfor er jeg ligeglad med at vente på termin! 

Anmeld

14. februar 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg blødte en lille uge efter at jeg havde aborteret og blev scannet ti dage efter aborten. Der var alt ude og ægløsning var på vej - derfor fik jeg ikke målt hcg.

Vi gik i gang med det samme - altså ti dage efter - og jeg blev gravid før jeg fik mens.

pøj pøj. 

Hvis du var på vej til æl, så var hcg nok også ude! Tror ikke man kan få æl med hcg i kroppen! Kan man?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.