Tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Heidi M

Hej! Vi er et par halvgamle (han 39 og jeg 36) midtsjællændere der troede vi ikke kunne få børn... Nu skal vi have 2 drenge først i september... Alt er foreløbigt gået over al forventning - men det kunne være så hyggeligt at komme i kontakt med andre... hvis du/i har lyst bor vi i Sorø/Ringsted området... Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

MeretePedersen

Heidi M skriver:

Hej! Vi er et par halvgamle (han 39 og jeg 36) midtsjællændere der troede vi ikke kunne få børn... Nu skal vi have 2 drenge først i september... Alt er foreløbigt gået over al forventning - men det kunne være så hyggeligt at komme i kontakt med andre... hvis du/i har lyst bor vi i Sorø/Ringsted området... Knus Heidi

Hejsa!

Jeg bliver bare SÅ glad når jeg læser sådan en solskinshistorie hvor er det fantastisk!! STORT TILLYKKE!!!

Vi venter os nr. 2 med termin i søndags, så jeg er ved at være ret utålmodig, især da vores første barn blev født 12 dage FØR termin! 

Lægerne er også noget overraskede over at jeg så nemt bliver gravid, for det burde jeg ifølge dem ikke så nemt kunne blive, da jeg har en laaaang cyklus. Typisk 42 dage. De mener at man har en noget mindre sandsynlighed for at blive gravid, når man har så lang en cyklus. Men jeg er blevet gravid begge gange efter en måned.
Så ét har jeg lært. Lad aldrig lægernes ord være lov lægerne er fantastiske og en stor hjælp i mange tilfælde, men de kan altså også tage fejl

Jeg glæder mig så meget på jeres vegne! 

Knus Merete 40+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.