Armbøjningskuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Ja det er jo ingen slankekur....

Var til et foredrag via arbejdet omkring mening og sundhed, hvor der blev talt om at det jo er vigtigt at være aktiv, men at man ikke skulle forveskle det med at man absolut skulle dyrke sport.

Så nu er vi nogle kollegaer der er gået igang med en armbøjningskur som blev præsenteret.

Det handler om at man den ene dag, vi har det om fredagen, skal tage en maxtest, altså hvor mange armbøjningerne man i alt kan tage, også de efterfølgende 5 dage tage halvdelen af sin maxtest 3 gange dagligt, have en hviledag, og så en ny maxtest.

Man skal vist være igang i 20 uger..

Vi har været igang i 4 uger, jeg er gået fra en maxtest på sølle 6 armbøjninger, til 15 ..

Også var det jeg tænkte om der måske ee nogle af jer herinde som også kender den, og måske har prøvet den, eller er igang med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

VIPpigen

Det lyder sejt... Jeg kunne godt finde på det, når maven kommer væk igen. Der går lige lidt tid, og allerede nu er maven i vejen

Må bestemt undersøge det nærmere når jeg kan prøve det af

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
VIPpigen skriver:

Det lyder sejt... Jeg kunne godt finde på det, når maven kommer væk igen. Der går lige lidt tid, og allerede nu er maven i vejen

Må bestemt undersøge det nærmere når jeg kan prøve det af

Ham der holdte fordraget, spøgte med at nogle kvinder havde meldt tilbage at de syntes de havde fået lidt større bryster, fordi brystmusklen jo trænes.... Og så var jeg jo solgt

Anmeld

12. februar 2014

VIPpigen

Mom skriver:

Ham der holdte fordraget, spøgte med at nogle kvinder havde meldt tilbage at de syntes de havde fået lidt større bryster, fordi brystmusklen jo trænes.... Og så var jeg jo solgt

Haha... Så skal jeg bestemt prøve det når baby er ude... Tror jeg mister en del fylde, efter amningen denne gang. Tænk hvis dette "lille" fif kan gøre det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.