nf og de allerværste bekymringer er overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
14 synes godt om
12. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

har været så nervøs over den her NF selv om jeg egentligt godt vidste at risiko for Downs var ret lavt.

og så kommer man ind og ser en fin lille sprællende bebs som slet ikke ville vende sig den rigtige vej, så hun kunne få taget de mål hun skulle bruge!

den lå bare nok så fræk med ryggen til næsten hele tiden

men hun fik den til at vende sig og få taget de mål der skulle bruges og jeg har tilsyneladende en meget lav risiko (vil ikke oplyse tal da jeg ikke synes man skal gøre det til en konkurrence)

Åh jeg er så lykkelig for endeligt at have overstået det første trimester, at det endeligt lykkedes efter alle de aborter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

LinLin

Tillykke

Jeg har aldrig fået et tal og synes egentligt også det er noget pjat fordi man måske bliver unødigt nervøs hvis man hører om en der har et tal der er 10000 højere...

"Lav risiko" er fint for mig

Anmeld

13. februar 2014

Mariam90

hende-der-du-ved-nok skriver:

har været så nervøs over den her NF selv om jeg egentligt godt vidste at risiko for Downs var ret lavt.

og så kommer man ind og ser en fin lille sprællende bebs som slet ikke ville vende sig den rigtige vej, så hun kunne få taget de mål hun skulle bruge!

den lå bare nok så fræk med ryggen til næsten hele tiden

men hun fik den til at vende sig og få taget de mål der skulle bruges og jeg har tilsyneladende en meget lav risiko (vil ikke oplyse tal da jeg ikke synes man skal gøre det til en konkurrence)

Åh jeg er så lykkelig for endeligt at have overstået det første trimester, at det endeligt lykkedes efter alle de aborter!

Tillykke med baby i maven

Glæd dig nu hvor du er nået så langt  den første trimester er godt nok irriterende hvor man er nervøs tit hehe

Anmeld

13. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Anmeld

13. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Mariam90 skriver:

Tillykke med baby i maven

Glæd dig nu hvor du er nået så langt  den første trimester er godt nok irriterende hvor man er nervøs tit hehe

tak

og ja det første trimester er det trimester man bare venter på at få overstået og er så glad for at jeg nu bare kan nyde graviditeten

Anmeld

13. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke med spiren

tak den har også været længe ventet (og kæmpet for)

bare skønt at se at lykken også kan tilsmile mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.