andre der har oplevet at babyen sitre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. februar 2014

E.J.mor.

hej piger

jeg er gravid og er 29+1 ...altså uge 30

jeg oplever lille manden her ,,,ja han laver jo mange forskellige bevægelser som jeg ved hva betyder....men derudover sitre han nogle gange om dagen..ved ikke om i er med hva jeg mener med dette...altså nogen rystelser...

jeg prøvede at gå på nettet og læse hva det betyder at éns barn sitre....og mange kvinder havde oplevet det samme og spurgt deres jordmor,,men jordmoren sagde det var normalt og man ikke vidste hvorfor barnet gjorde det.

er der nogen herinde der har oplevet at barnet sitre.?

og hvad sagde jeres jordmor?

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

salix

E.J.mor. skriver:

hej piger

jeg oplever lille manden her ,,,ja han laver jo mange forskellige bevægelser som jeg ved hva betyder....men derudover sitre han nogle gange om dagen..ved ikke om i er med hva jeg mener med dette...altså nogen rystelser...

jeg prøvede at gå på nettet og læse hva det betyder at éns barn sitre....og mange kvinder havde oplevet det samme og spurgt deres jordmor,,men jordmoren sagde det var normalt og man ikke vidste hvorfor barnet gjorde det.

hilsen charlotte

jeg oplevede det og tænker at det er sådanne lidt lige som hikke det ændret sig i hvertfald fra sitren til hikke da de blev støre inde i maven

Anmeld

12. februar 2014

E.J.mor.

salix skriver:

jeg oplevede det og tænker at det er sådanne lidt lige som hikke det ændret sig i hvertfald fra sitren til hikke da de blev støre inde i maven

det varer kun få sekunder og så ik mere.

det er meget voldsomt.

og jeg glemte at snakke med min jordmor om det i går da jeg var der fordi jeg havde så mange ting at snakke med hende om....og man kan kun ringe om tirsdagen til hende.

og hvis man er meget bekymret så er det jordmorens akut tlf...hun har sagt hellere ringe en gang for meget end for lidt...men jeg er i tvivl om dette her...om det har noget på sig eller ej.

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

E.J.mor. skriver:

hej piger

hilsen charlotte

min gør det også :d ..

FØLER hun er på dope eller sådan :d.. man bliver helt urolig

Anmeld

12. februar 2014

E.J.mor.

justagirl skriver:

min gør det også :d ..

FØLER hun er på dope eller sådan :d.. man bliver helt urolig

tak for dit svar,det beroliger mig.

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

E.J.mor. skriver:

tak for dit svar,det beroliger mig.

og jeg er altså 33+0 imorgen.. og hun gør det stadig.. så det burde være helt normalt

Anmeld

12. februar 2014

E.J.mor.

justagirl skriver:

og jeg er altså 33+0 imorgen.. og hun gør det stadig.. så det burde være helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.