Advarsel: Jukebux og Converse sko!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.892 visninger
10 svar
6 synes godt om
12. februar 2014

hekran

Har modtaget en mistænkelig sms og undersøgte lige sagen. Smsen lyder som følgende:

'Hurra dit nummer er blevet udvalgt til at få et par Converse Sneakers til en værdi af 499,- Gå ind på www.Nye-sko.com og vi sender i dag! (reply "stop")'

Hold jer væk. Der er meget mistænkeligt. Fandt dette: http://www.trustpilot.dk/review/jukebux.com

Gad vide, hvor de har mit nummer fra!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

jlp90

Tak for advarsel. Man skal godt nok være vågen for ikke at hoppe i deres fælder.

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

hekran skriver:

Har modtaget en mistænkelig sms og undersøgte lige sagen. Smsen lyder som følgende:

'Hurra dit nummer er blevet udvalgt til at få et par Converse Sneakers til en værdi af 499,- Gå ind på www.Nye-sko.com og vi sender i dag! (reply "stop")'

Hold jer væk. Der er meget mistænkeligt. Fandt dette: http://www.trustpilot.dk/review/jukebux.com

Jeg tror aldrig på noget, hvis jeg ved jeg ikke har deltaget i noget. Sådan noget bliver sendt tit, også til mail. Det er sku nok ikke svært at få fat i et mobilnummer.. de kan vel bare gå ind på krak og skrive et nummer eller navn.

Anmeld

12. februar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg fik også den sms - og slettede den med det samme!

Anmeld

12. februar 2014

hekran

Har nemlig ikke deltaget i noget, så det irriterer mig, at der skal komme smser på min personlige mobil. Er det ikke nok, at nettet (baby.dk inkl.) er fyldt med reklamer, postkassen bugner, telefonen kimer?
Grrrrrrr!

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

hekran skriver:

Har nemlig ikke deltaget i noget, så det irriterer mig, at der skal komme smser på min personlige mobil. Er det ikke nok, at nettet (baby.dk inkl.) er fyldt med reklamer, postkassen bugner, telefonen kimer?
Grrrrrrr!

Det er jo hackere og andet, der prøver at komme ind på vores mails og smser enten for at give os en virus eller for at få fat på noget.

men ja det er irriterende.

Anmeld

12. februar 2014

jydeinden

der findes desværre mange af den slags falske sms beskeder så man skal være på vagt.. det behøver på ingen måder at være fra baby de har dit nummer fra det er desværre muligt at hacke den slags oplysninger samt nogen teleselskaber godt en gang kunne finde på at sælge deres oplysninger til andre men om det er sådan mere ved jeg ikke

Anmeld

12. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også lige modtaget den!!

Anmeld

12. februar 2014

IT-nørd

hekran skriver:

Sygt! Denne SMS fik jeg også i dag, kl 11:14, ignorerede den bare. Fatter heller ikke hvor de har mit nummer fra 

Anmeld

12. februar 2014

Trekløver(:

Fik også sådan en SMS i går jeg blev helt i tvivl om jeg havde deltaget i noget, men jeg har da heldigvis ikke fået svaret tilbage på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.