mens smerter i uge 31+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.706 visninger
9 svar
4 synes godt om
12. februar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg er 31+3 idag og syntes jeg har remlig kræftige mens smerter som sidder i både lænd og underlivet.

Ville enlig høre om er det noget jeg skal være navøs for eller er det normalt?

Har jo før læst at det kan være tegn på fødsel og hun skulle jo meget gerne bliver der inde i nogle mdr endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

mommy1991

anna111 skriver:

Jeg er 31+3 idag og syntes jeg har remlig kræftige mens smerter som sidder i både lænd og underlivet.

Har jo før læst at det kan være tegn på fødsel og hun skulle jo meget gerne bliver der inde i nogle mdr endnu

Hvis du er nervøs, så ring til fødegangen Hellere en gang for meget, end en gang for lidt..

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
anna111 skriver:

Ved vedvarende smerter i mave/underliv skal man altid som gravid ringe til FG...

Mange fødsler starter med mens smerter..

Så ring... Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.

Anmeld

12. februar 2014

anna111

Mom skriver:

Ved vedvarende smerter i mave/underliv skal man altid som gravid ringe til FG...

Mange fødsler starter med mens smerter..

Så ring... Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.

Mange tak
Jeg har desværre ingen måde at komme der ind på vis det først er tror lige jeg prøver at ringe til lægen først

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

anna111 skriver:

Mange tak
Jeg har desværre ingen måde at komme der ind på vis det først er tror lige jeg prøver at ringe til lægen først

søde anna.. jeg nhar også ufatteligt mange af dem.. jeg er 33+0 imorgen.. og har læst mig frem til på div sider at det er fordi livmoderen vokser.. i ryg..

Anmeld

12. februar 2014

anna111

emmagirl skriver:

Hvis du er nervøs, så ring til fødegangen Hellere en gang for meget, end en gang for lidt..

Tak
Føler mig ikke ekstram navøs og vis de nu vil have mig der ud har jeg ingen måde at komme der ud på men det kunne da være jeg lige skulle give lægen et kald i stedet

Anmeld

12. februar 2014

anna111

justagirl skriver:

søde anna.. jeg nhar også ufatteligt mange af dem.. jeg er 33+0 imorgen.. og har læst mig frem til på div sider at det er fordi livmoderen vokser.. i ryg..

Tak
Men er det ikke sendt mens smerterne først kommer nu så?
Jeg plejer mere bare at få sådan nogle stikkende smerter og jag i underlivet fordi det hele vokser og giver sig

Anmeld

12. februar 2014

VIPpigen

Mine menssmerter var veer, så enten giv læge eller FG et kald. Lægen kan ikke køre en strimmel, så tror de vil henvise dig til FG alligevel... Er det veer skulle de gerne have det stoppet hurtigst muligt. 

Jeg fik veer 35+1, anede ikke det var veer før jeg knækkede sammen over køkkenbordet, og jeg kun vidste at det her hvertfald ikke var normalt. Jeg fødte 35+2

Anmeld

12. februar 2014

justagirl

anna111 skriver:

Tak
Men er det ikke sendt mens smerterne først kommer nu så?
Jeg plejer mere bare at få sådan nogle stikkende smerter og jag i underlivet fordi det hele vokser og giver sig

nej..

da jeg var 31 og til og med nu.. har jeg det konstant.. men det holder op igen.. de er der mest når jeg ligger og slapper af.. kan ikke huske hvor jeg læste det.. men ja jeg har stolet på der jeg læste det.. og ikke ringet.. da det har stået på i omkring 3 uger nu.. og hun er der da stadig

Anmeld

12. februar 2014

anna111

VIPpigen skriver:

Mine menssmerter var veer, så enten giv læge eller FG et kald. Lægen kan ikke køre en strimmel, så tror de vil henvise dig til FG alligevel... Er det veer skulle de gerne have det stoppet hurtigst muligt. 

Jeg fik veer 35+1, anede ikke det var veer før jeg knækkede sammen over køkkenbordet, og jeg kun vidste at det her hvertfald ikke var normalt. Jeg fødte 35+2

Tak
Har lige ringet der ind og hun syntes ikke det lød alamerne så hun bad mig se tiden an og vis det ikke var blevet beder i løbet af dagen skulle jeg ringe igen så det må jeg jo gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.