24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
13 synes godt om
12. februar 2014

WantingBaby2012

Baby er nu 60 % færdigbagt og kun 112 dage til termin - hvor er det skønt at tænke på, at der nu er kortere tid til han kommer ud end den tid man allerede har ventet! 

Jeg skal til 2. lægesamtale på mandag og er ret spændt på hvad de siger til, at vægten allerede hedder +7 kg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

A&F

Fin babyhule. 7 kg er da ikke af meget når du er 24 uger? Hvad skal jeg så ikke sige, er 15+5 og har taget 6 kg på. Dejlig at der ikke er så lang tid tilbage nu, så har du ham i dine arme.

Anmeld

12. februar 2014

M&J87

Stort tillykke, og lækker mavse <3

Anmeld

12. februar 2014

M&J87

Tænk ikke på vægten, jeg tog "kun" 7 kilo på indtil uge 28, og endte med at tage 20 kg på i alt til sidst!

Anmeld

12. februar 2014

WantingBaby2012

M&J87 skriver:

Tænk ikke på vægten, jeg tog "kun" 7 kilo på indtil uge 28, og endte med at tage 20 kg på i alt til sidst!

Prøver også at lade være med at tænke på den dumme vægt  

Men bliver bare ofte spurgt "nåå hvor meget har du så taget på indtil videre" så tænker man da alligevel lidt over det. 

Anmeld

12. februar 2014

et-ønske

Hvor er du fin

Der er også mange der har spurgt til min vægt synes det er noget mærkeligt noget at spørge om??

Kender godt det med nedtælling - er selv igang

Anmeld

12. februar 2014

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Hvor er du fin

Der er også mange der har spurgt til min vægt synes det er noget mærkeligt noget at spørge om??

Kender godt det med nedtælling - er selv igang

Ja synes det er mega mærkeligt at folk spørger om det... 

Fik også at vide af en kollega igår, da jeg fortalte at jeg havde termin start juni så siger hun "HOLD DA OP, så bliver du godt nok stor hvis du allerede er så stor nu..." Øøøøh okay? Tak.. Tror jeg nok 

Anmeld

14. februar 2014

M&J87

WantingBaby2012 skriver:

Prøver også at lade være med at tænke på den dumme vægt  

Men bliver bare ofte spurgt "nåå hvor meget har du så taget på indtil videre" så tænker man da alligevel lidt over det. 

Øhm, det er så irriterende! Så har jeg lyst til at sige en anden gang, nej det ser ud at du har lagt dig lidt ud, hvor meget har du taget på????

Anmeld

14. februar 2014

AnthonsMor

WantingBaby2012 skriver:

Ja synes det er mega mærkeligt at folk spørger om det... 

Fik også at vide af en kollega igår, da jeg fortalte at jeg havde termin start juni så siger hun "HOLD DA OP, så bliver du godt nok stor hvis du allerede er så stor nu..." Øøøøh okay? Tak.. Tror jeg nok 

Men at du bliver stor behøver ikke at betyde at du tager mega mange kilo på!

Super flot mave i øvrigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.