Sunde opskrifter aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
3 synes godt om
12. februar 2014

Leob

Hej piger  

Min mor og stedfar er på skrump De mangler seriøst inspiration til aftensmad  

Kender i nogle gode sider med opskrifter, og også gerne med hvor mange kalorier der er i? Og som man ikke skal betale for at se? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

asphodel

Leob skriver:

Hej piger  

Kender i nogle gode sider med opskrifter, og også gerne med hvor mange kalorier der er i? Og som man ikke skal betale for at se? 

http://www.netslank.dk/recipes har også  nogle gratis opskrifter. Vi bruger dem selv nogle gange.

Derudover kan man også låne kogebøger på biblioteket - det gjorde jeg da jeg løb tør for inspiration. 

min blog er jeg også begyndt at nedskrive opskrifterne på meget af det aftensmad vi laver, men det er dog meget sjældent at jeg skriver kalorieantal. Jeg noterer dog altid hvor opskrifterne er fra, og ud fra det kan man tit regne ud hvorvidt det er en sund opskrift eller ej.

Anmeld

12. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

http://www.klidfaster.dk/ er godt nok en blog om 5-2 kuren, men det er nogle super lækre opskrifter hun ligger ind. (Hun har også bloggen klidmoster med gode opskrifter, men mener ikke der er kcal-regnskab). Jeg bruger selv begge blogs rigtig meget, selvom jeg egentlig ikke er på kur lige nu

Anmeld

12. februar 2014

Leob

Tak  

Anmeld

15. februar 2014

MarianneRubi

Leob skriver:

Hej piger  

Google- hjemme hos xenia, der er virkelig nogle lækre opskrifter !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.