Odder vs. Emmaljunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
1 synes godt om
11. februar 2014

Sjwf

Det er måske lidt tidligt endnu men er ligeså stille begyndt at kigge. På barnevogn. Men da pengene ikke er de store og vi ikke ved om der komme lidt bidrag for bedsteforældrene kigger jeg på brugte.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal vælge, jeg kunne godt tænke mig en oddervogn, men man hører jo også godt om emmaljunge. Jeg synes bare at emmaljunge virker klodset og stor i forhold til Odder.
Jeg har ikke fået set begge to sammen endnu så kan ikke være sikker, men jeg synes bare at dem jeg har set folk trille rundt med har virket meget store/ brede... Er det bare mig eller hvad siger i, skal jeg måske gå efter noget helt tredje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Mom2

Sjwf skriver:

Det er måske lidt tidligt endnu men er ligeså stille begyndt at kigge. På barnevogn. Men da pengene ikke er de store og vi ikke ved om der komme lidt bidrag for bedsteforældrene kigger jeg på brugte.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal vælge, jeg kunne godt tænke mig en oddervogn, men man hører jo også godt om emmaljunge. Jeg synes bare at emmaljunge virker klodset og stor i forhold til Odder.
Jeg har ikke fået set begge to sammen endnu så kan ikke være sikker, men jeg synes bare at dem jeg har set folk trille rundt med har virket meget store/ brede... Er det bare mig eller hvad siger i, skal jeg måske gå efter noget helt tredje?

Synes bestemt ikke vores Emmaljunga er klodset at komme rundt med, synes tvært i mod, at den er rigtig lækker at kører med

Hvis du vil se dem sammen, så tag et smut i en butik der har begge vogne og så prøv at kør en tur med dem begge to i butikken.

Emmaljunga har nogle fordele som Odder ikke har og omvendt, så pil ved dem og se på dem, tror hurtigt du finder ud af hvad du er til

Anmeld

11. februar 2014

moaren

Sjwf skriver:

Hejsa 

Vi fik i sin tid en Odder og har været rigtig glade for den. Den bliver pt. brugt at barn nr. 2 og er stadig i rigtig fin stand. Selvfølgelig kommer der lidt rust på hjulene og stoffet i vognen bliver lidt nusset, men ellers er den fin.

Grunden til vi valgte Odder frem for Emmaljunga var fordi sælgeren fortalte, at oddervognen havde et bedre stel. Den bliver ikke skæv med tiden. Syntes tit jeg ser Emmaljunga vogne som tipper rigtig meget, så jeg er glad for vores valg. Dog vil jeg sige, at Odder måske er lidt mere traditionel/kedelig at se på 

Du må ud og kigge i butikkerne og spørg dem der har forstand på der 

Anmeld

11. februar 2014

Pigent

Sjwf skriver:

Jeg kender ikke de to barnevogn personligt, men jeg er mest til Odder da man ofte ser Emmaljunga hænger.
Odder og Emmaljunga er to af de dyre barnevogn da lift og pusletaske skal købes ved siden af.

Ved fx Brio, Scandia og Trille får du det hele med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.