Små biler og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. februar 2014

Anonym trådstarter

Jer der har små børn og barnevogn hvilken barnevogn og bil har i?
Jeg vil ikke have noget på forsæde, bagsæde eller ligge sæder ned. Det hele skulle kunne være i bagagerummet eller med et cykel stativ bagpå.
Vil gerne se billeder hvis i har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jeg vil ikke have noget på forsæde, bagsæde eller ligge sæder ned. Det hele skulle kunne være i bagagerummet eller med et cykel stativ bagpå.

Da den ældste var lille kørte vi i Audi A2 - der kunne vi sagtens have vores Odder vogn bag i. Vi skulle dog ha hjulene af men det var rart det hele kunne være i bagagerummet

Anmeld

11. februar 2014

Mie89

Vi har ikke selv bil - men vores Brio Flow kan være i mine forældres Renault Clio  Dog skal der lidt snilde til 

Anmeld

11. februar 2014

Alberthe_iben

Vi har en skoda felizia og en marolle barnevogn med ekstra længde. Vi har et stativ til stellet vi sætter på bagklappen til bagagerummet, og så er kassen i bagagerummet. Det fungere fint. Har desværre ikke noget billedet

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

11. februar 2014

Victoria2013

Vi har en Seat Ibiza og der er ikke plads til en alm. barnevogn desværre... vi havde valget mellem at købe en helt ny bil OG en barnevogn, eller en kombivogn... så vi valgte kombivognen - en Emmaljunga Edge Duo Kombivogn og den kan fint være der

Og vi er glade for kombivognen i øvrigt også

Anmeld

11. februar 2014

2babygirls

Vi har en golf 6 og en Odder barnevogn. Det hele kan være i bagagerummet

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Tror alle de små biler i fortæller om har større bagagerum end min bil har

Anmeld

11. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vi har en skoda fabia combi, og har en jedovogn. Der er god plads i bagagerummet

Anmeld

11. februar 2014

charlottekri

Chevrolet aveo og en Trille barnevogn hvor kassen kan være i bagagerummet og stellet på et cykelstativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.