Uge 6 krafige menssmerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2014

nebbe

Hej alle sammen. Vil høre om nogle har erfaringer med følgende. Er i uge 6+0 i dag. Har den seneste uge to gange vågnet om natten med kraftige mavesmerter. Krampeagtige. Smerterne forvinder efter 30 min. tid. Har udover smerterne ikke haft nogle symptomer på graviditet overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

et-ønske

Jeps - jeg troede hele tiden at nu var det slut!
Til scanning i uge 7 var der to hjerteblink og venter 2 dejlige piger

Anmeld

11. februar 2014

Morigen

Jeg havde det i min første graviditet det varede i et par uger og fik en skøn lille pige Syntes ikke jeg har haft så meget her anden gang..

Anmeld

11. februar 2014

LineV

nebbe skriver:

Hej alle sammen. Vil høre om nogle har erfaringer med følgende. Er i uge 6+0 i dag. Har den seneste uge to gange vågnet om natten med kraftige mavesmerter. Krampeagtige. Smerterne forvinder efter 30 min. tid. Har udover smerterne ikke haft nogle symptomer på graviditet overhovedet.

Jeg havde det akkurat på samme måde.. Både dag og nat, men værst om natten.. Kunne vågne 3-4 gange i løbet af en nat pga smerter. Jeg havde det i 14 dages tid og var sikker på at jeg ikke var gravid, men det var jeg sørme 

Anmeld

11. februar 2014

M&J87

JEg havde det også, var sikker på at noget var galt, men har en skøn lille dreng nu <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.