MD-scanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
17 synes godt om
11. februar 2014

san

Vi skal i dag til MD-scanning, er lidt spændt og nervøs. Håber alt er som det skal være og min lille dreng har det godt i hans hule... God dag til jer, send mig nogen positive tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

M&N

san skriver:

Vi skal i dag til MD-scanning, er lidt spændt og nervøs. Håber alt er som det skal være og min lille dreng har det godt i hans hule... God dag til jer, send mig nogen positive tanker

Selvfølgelig er alt okay!

Glæder mig til en dejlig opdatering senere...

- Glæd jer! Det er bare den dejligste oplevelse

Anmeld

11. februar 2014

Sandratoft

san skriver:

Held og lykke Vi var afsted i går og det var sådan en god oplevelse

Anmeld

11. februar 2014

san

Tak, glæder mig også til at se ham.. Ligner han så mere en baby i dag? end da vi var til NF... ikke at man ikke kunne se det var en baby der men er det mere tydligt denne gang.. håber i forstår hehe

Anmeld

11. februar 2014

M&N

san skriver:

Tak, glæder mig også til at se ham.. Ligner han så mere en baby i dag? end da vi var til NF... ikke at man ikke kunne se det var en baby der men er det mere tydligt denne gang.. håber i forstår hehe

Man kan ikke se så meget, da babyen fylder meget mere nu. Men ja, det ligner nok mere end baby

Anmeld

11. februar 2014

M&N

san skriver:

Her er vores datter i uge 19+1 til MD
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2014

san

Det gik super fint har en fin dreng, der er som han skal være...  dejligt at se ham i dag... så kan man bare vente til han kommer helt ud...

Anmeld

11. februar 2014

M&N

san skriver:

Det gik super fint har en fin dreng, der er som han skal være...  dejligt at se ham i dag... så kan man bare vente til han kommer helt ud...

Fedt!! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.