Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade. Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A&F skriver: Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade. Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng
Hvor skønt! :-) jeg venter spændt til md skanning om Laaaaaaang tid, før vi får besked... ;-)
EnSødMor skriver: Hvor skønt! :-) jeg venter spændt til md skanning om Laaaaaaang tid, før vi får besked... ;-)
Havde også regnet med at vi skulle vide det der. Men manden ville vide det nu. Glæd dig, det er dejligt at vide hvad der gemmer sig
PT skriver: Ih hvor dejligt - tillykke med den kommende dreng Jeg er selv velsignet med en af hver, og jeg kunne ikke ønske anderledes
Ih hvor dejligt - tillykke med den kommende dreng Jeg er selv velsignet med en af hver, og jeg kunne ikke ønske anderledes
Taaaak ven.. Ja det er dejligt, glæder mig også
Stort tillykke !!1
Aisha skriver: Hvor er jeg glad for dine vejne. Nu kan du ikke genbruge din datters tøj. God grund til at shoppe amok
Hvor er jeg glad for dine vejne. Nu kan du ikke genbruge din datters tøj. God grund til at shoppe amok
Taaaak Haha lige præcis ! Har absolut intet der kan bruges til en dreng, men det er da bare dejligt, at jeg skal gå efter helt nyt og i andre farver
Maja84 skriver: Hvor dejligt, tillykke
Hvor dejligt, tillykke
Taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128