Var til kønsscanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
12 svar
27 synes godt om
10. februar 2014

A&F

Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade.  Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

EnSødMor

A&F skriver:

Jaa, manden overraskede mig med en privat scanning i dag . Og sørme ikke om vi venter os en lillebror denne gang, vi er så glade.  Det er fantastisk, at vi har en pige, og nu en søn på vej. En af hver, det er dejligt. Jeg glæder mig til at blive mor til en dreng

Hvor skønt! :-) jeg venter spændt til md skanning om Laaaaaaang tid, før vi får besked... ;-) 

Anmeld

10. februar 2014

A&F

EnSødMor skriver:

Hvor skønt! :-) jeg venter spændt til md skanning om Laaaaaaang tid, før vi får besked... ;-) 

Havde også regnet med at vi skulle vide det der. Men manden ville vide det nu. Glæd dig, det er dejligt at vide hvad der gemmer sig

Anmeld

11. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ih hvor dejligt - tillykke med den kommende dreng

Jeg er selv velsignet med en af hver, og jeg kunne ikke ønske anderledes

Anmeld

11. februar 2014

A&F

PT skriver:

Ih hvor dejligt - tillykke med den kommende dreng

Jeg er selv velsignet med en af hver, og jeg kunne ikke ønske anderledes

Taaaak ven.. Ja det er dejligt, glæder mig også

Anmeld

11. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvor er jeg glad for dine vejne. Nu kan du ikke genbruge din datters tøj. God grund til at shoppe amok

Anmeld

11. februar 2014

Kløver

Hvor dejligt, tillykke

Anmeld

11. februar 2014

M&J87

Stort tillykke !!1

Anmeld

11. februar 2014

A&F

Aisha skriver:

Hvor er jeg glad for dine vejne. Nu kan du ikke genbruge din datters tøj. God grund til at shoppe amok

Taaaak Haha lige præcis ! Har absolut intet der kan bruges til en dreng, men det er da bare dejligt, at jeg skal gå efter helt nyt og i andre farver

Anmeld

11. februar 2014

A&F

Maja84 skriver:

Hvor dejligt, tillykke

Taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.